پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

دونفراز سران حزب‌الله درلیست سیاه آل‌سعود

چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۶
کد مطلب: 424878
رژیم ‌آل‌سعود که خود منبع اصلی تروریسم جهانی محسوب می‌شود با صدور بیانیه‌ای از قرار دادن نام دو عضو ارشد حزب‌الله در لیست گروه‌های تروریستی این رژیم خبر داد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از خبرگزاری «واس» خبرداد: آل سعود با صدور بیانیه ای از قرار دادن نام «خلیل یوسف» و «محمد قبلان» از اعضای ارشد حزب الله لبنان در لیست گروه های تروریستی این رژیم خبر داد. این در حالی است که آل سعود به عنوان منبع اصلی تروریسم بوده و در خط مقدم حمایت از آن در بسیاری از کشورهای جهان از جمله سوریه، عراق و یمن قرار دارد.

این رژیم در بیانیه خود مدعی شده است: این افراد به دلیل اقدامات مخرب خود در منطقه خاورمیانه و دخالت در امور داخلی کشورهای دیگر در لیست گروه های تروریستی قرار گرفته اند.

در این بیانیه همچنین ادعا شده است: ما با شرکای خود تمامی اقدامات و تحرکات نظامی حزب الله در منطقه را رصد می کنیم و در قبال آن سکوت نخواهیم کرد.

این ادعای مضحک آل سعود در شرایطی مطرح می شود که مردم بی دفاع یمن تنها به دلیل پافشاری بر حق طبیعی خود مبنی بر برخورداری از استقلال در تعیین سرنوشتشان، توسط سعودیها به خاک و خون کشیده می شوند.

گفته می شود، وزارت خارجه آمریکا از تصمیم رژیم آل سعود در این زمینه حمایت کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *