سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

فردا اعلام نتیجه مزایده سرخابی‌ها

سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 424618
مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی از اعلام نتیجه چهارمین مزایده استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: تا ظهر امروز نتیجه استعلامات ارائه شده و نتیجه نهایی مزایده فردا اعلام می‌شود.
به گزارش جهان، جعفر سبحانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: قرار است تا ظهر امروز نتیجه استعلامات برای تایید اهلیت خریداران به سازمان خصوصی‌سازی ارسال شود که با ارسال استعلامات لازم نتیجه مزایده فردا اعلام می‌شود.

وی افزود: بنابراین برای این‌که جانب احتیاط رعایت شود، مقرر شده است تا نتیجه نهایی مزایده فردا اعلام شود. ضمن این‌که باشگاه پرسپولیس بازی مهمی با باشگاه الهلال عربستان دارد که اعلام نتیجه مزایده تاثیراتی در بازی این تیم دارد.

سبحانی ادامه داد: در حال حاضر یکی از نهادها استعلام خود را به صورت شفاهی اعلام کرده است که باید استعلام خود را به صورت کتبی به سازمان اعلام کند، بنابراین سازمان خصوصی‌سازی جانب احتیاط را در این زمینه رعایت کرده است.

مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی در خصوص طرح دو فوریتی مجلس برای لغو واگذاری این دو باشگاه گفت: مبنای برگزاری مزایده باشگاه استقلال و پرسپولیس قانون بوده و در صورتی که طرح دو فوریتی مجلس در این خصوص تصویب شود، سازمان خصوصی‌سازی به قانون تمکین می‌کند. اما در حال حاضر این طرح به تصویب نرسیده و قانون فعلی ملاک است.

قرار بود در روز گذشته نتیجه مزایده چهارم سرخابی‌ها اعلام شود، اما برگزاری این جلسه به دلیل امضا نکردن صورت جلسه مربوط به تایید اهلیت خریداران توسط سه وزیر هیات واگذاری لغو شد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *