پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۵
۶
حجاریان تاکید کرد:

رییس اصلاحات به واسطه سیادتش رای آورد!

گفتمان اصلاحات تاثیری روی طبقات محروم نداشت
سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 424617
سعید حجاریان مدعی شد رییس دولت اصلاحات به واسطه سیادت و مظلومیت توانست در دوم خرداد ۷۶ به پیروزی برسد.
رییس اصلاحات به واسطه سیادتش رای آورد!
به گزارش جهان، سعید حجاریان، تئوریسین جبهه اصلاحات روز گذشته در مراسمی که به مناسبت سالگرد دوم خرداد در دانشگاه تهران برگزار شد، عامل پیروزی رییس دولت اصلاحات در دوم خرداد ۷۶ را «سید بودن» عنوان کرد و گفت: «با این که گفتمان اصلاحات دل طبقه متخصص را ربوده بود تاثیری روی طبقات محروم نداشت و این طبقات بیشتر از زاویه سیادت و مظلومیت به یک کاندیدا می‌نگریستند و به همین خاطر در دوم خرداد از کاندیدایی حمایت کردند»

وی در بخش دیگری از صحبت هایش تلویحا مدعی شد که دولت هاشمی رفسنجانی از توجه به شهروندان جامعه غافل شده بود و اصلاحات به دلیل توجه به مردم موفق به پیروزی گردید.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در این باره گفت: «در انقلاب ۵۷ معدن خرده قدرت کشف شد. و امام(ره) آن را مفصل‌بندی کرد. منظور من از خرده قدرت تاثیرگذاری شهروند متفرد است در حالی که کلان قدرت اثرگذاری نهادها و سازمان‌های رسمی است. در دوم خرداد این معدن دوباره کشف شد و این بار یک روحانی دیگر خرده قدرت را تجمیع کرد و به صحنه آورد.»

البته تئوریسین اصلاح طلبان مدعی شده است که «دوم خرداد یک استثنا بود، استثنایی که امکان دارد در آینده به اشکال نوینی خود را بروز دهد و همه را باردیگر غافلگیر کند. »

عباس عبدی: احمدی نژاد محصول عملکرد اصلاح‌طلبان بود

عباس عبدی نیز در این مراسم صراحتا معترف شد، دولت احمدی نژاد محصول عملکرد دولت اصلاحات بود.

وی در این مراسم گفت: «مساله امروز اصلاح‌طلبان نگاه به آینده است تا بتوان بدون اشتباهات گذشته دوم خردادی جدید را بازسازی کرد.»

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به سخنان یکی از دانشجویان در این مراسم درباره دولت‌های نهم و دهم اظهار کرد: «در مورد دورانی که از آن یاد شد موضوع جوری نیست که سر و ته آن را هم بیاوریم. باید به این موضوع دقت کنیم که دولت احمدی‌نژاد از تخم‌مرغ شانسی درنیامد و باید از آن دوران درس گرفت تا درنهایت فهمید که آینده‌مان را چگونه بسازیم تا به آن وضعیت نیفتیم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حضرت مهتاب313
عالی بود...قطعا در انتخابات شکست خواهند خورد
سعيد110
Iran, Islamic Republic of
همين كه هدف وسيله شما را توجيه مي كند و خود بر اين امر نيز اذعان داريد و اين موضوع هيچگونه سنخيتي با حكمت متعاليه امام خميني رضوان الله تعالي عليه ندارد و به همين دليل شما را از دايره حكومت مورد نظر ايشان خارج مي كند، براي تشخيص اهل ايمان، اهل ذكر، اهل فكر، اهل عقل، اهل ادب اسلامي بس است.
این یکی رو راست میگه یادمه یه برچسب تبلیغاتی بود به همه دیوار ها در سطح شهر چسبونده بودن همجا بود با این شعار: سه سید فاطمی خمینی خامنه ای خاتمی از دهن خیلی از عوام هم شنیدم که میگفتن این سید است بهش رای میدهیم
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بيند پنبه دانه
گهي لپ لپ خورد گه دانه دانه
علی
یه حرف حساب توی عمرش زده باشه همینه!!
حیف از اون تیری که پروفسور سمیعی از توی کله تودراورد.حالابایداین حرفها رو بزنی.قبلا لال بودی.