پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
در جلسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت

لاریجانی تنها گزینه فراکسیون رهروان ولایت

سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۵۰
کد مطلب: 424502
سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: در جلسه امروز این فراکسیون کاندیداهای آن برای انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس در سال پایانی مجلس نهم مشخص شدند.
به گزارش جهان، صفر نعیمی‌رز سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به نشست مجمع عمومی این فراکسیون که عصر امروز برگزار شد، گفت: در جلسه امروز مجمع عمومی این فراکسیون موضوع کاندیداهای فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت برای انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس در سال پایانی مجلس نهم در دستور کار قرار داشت.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد که ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس برای انتخابات اجلاسیه چهارم مجلس تغییری نکند و علی لاریجانی به عنوان رئیس و حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد و محمدرضا باهنر به عنوان نواب اول و دوم کاندیدای فراکسیون برای این انتخابات معرفی شوند، البته برای ریاست مجلس، به جز آقای لاریجانی کاندیدای دیگری نداشتیم.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد که آقایان احمدرضا دستغیب، علیرضا منادی، جواد جهانگیرزاده و شاهین محمدصادقی نیز برای تصدی دبیری هیئت‌رئیسه مجلس در سال پایانی مجلس نهم به عنوان کاندیدای این فراکسیون به صحن علنی مجلس معرفی شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *