پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۳

خونین شهر...!

چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۴۵
کد مطلب: 424424
انگار همین دیروز بود که محمدجهان آرا تمام بچه ها را جمع کرد و گفت...
به گزارش جهان، عمار ذابحی در گوگل پلاس نوشت:
آن روز محمد جهان آرا به چهره ی تک تک بچه ها نگاه کرد. شهید رضا دشتی، شهید صاحب عبودزاده، شهید محمد نورانی، علی هاشمیان، پرویز عرب، شهدین رحیمی، احمد شوش، شهیدسید صالح موسوی، شهید مهدی رفیعی، شهید حسین حورسی، شهید حمود ربیعی، فرزاد مرادی، شهید اسماعیل خسروی، مهدی آلبوغبیشی، شهید جمهور ثانی زاده، نادر توبیخی،شهید  وهاب و عادل خاطری و... .
انگار همین دیروز بود که محمد جهان آرا تمام بچه ها را جمع کرد و گفت:
«اینجا مسئله ماندن و شهادت است. خارج از شهادت چیز دیگری اینجا نیست هر کس می خواهد برود، برود. من به عنوان مسئول سپاه می گویم اگر می خواهید بروید، می توانید، هیچ  اجباری در کار نیست. تنها کسی می تواند بجنگد و مقاومت کند که تکلیف خود را با خدا حل کرده باشد. اگر می خواهید بمانید، فقط باید با همان انگیزه ای که یاران حسین در کربلا ماندند، بمانید...»
آن روز بعد از اتمام حرف های محمد جهان آرا، صدای گریه ی بچه ها در اتاق پیچید، ابتدا صدای گریه ی دو سه نفر، و بعد ناگهان صدای گریستن جمع بلند شده از آن جمع حتی یک نفر هم حاضر به رفتن نشد، همه ماندند تا در حد توان به تکلیف شان عمل کنند. ....
نام و یادشان گرامی و روحشان شاد 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *