شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۷

احتمال تکرار دیدار تراکتور و نفت

چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۵۰
کد مطلب: 423469
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه فوتبال باید از شائبه ها پاک شود، گفت: لیگ برتر باشگاه های کشور زیبا تمام نشد.
به گزارش جهان، محمود گورزی روز سه شنبه در گفت و گوی با ایرنا گفت: ما در خصوص اتفاقات بازی تراکتورسازی و نفت تهران هر احتمالی را در نظر گرفته ایم و حتی درباره تکرار بازی دو تیم نیز بحث هایی شده است.

وی گفت: شاید برای تکرار بازی این دو تیم با محدودیت های قانونی و جهانی مواجه شویم که ممکن است اگر این بازی تکرار شود به کل فوتبال ملی و باشگاه تراکتورسازی و حتی سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا لطمه وارد و آن را دچار مشکل کند.

گودرزی اضافه کرد: تکرار بازی حتی ممکن است فعالیت های برون مرزی ما را با لطمه و مشکل روبرو کند چرا که اسناد بالادستی شاید به زیان فوتبال ایران و تراکتورسازی تمام شود و در این زمینه نباید عملی انجام دهیم که منجر به آسیب نهایی به فوتبال کشور شود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه فوتبال مسایل خاص خودش را دارد و در مسابقات این رشته همواره مشکلاتی به وجود می آید، گفت: من معتقدم باید فوتبال کشور را از شائبه ها پاک کنیم و لیگ برتر می توانست خیلی بهتر از این برگزار و تمام شود که چنین نشد.

گودرزی افزود: جامعه ما فرهنگی است و متناسب با داعیه فرهنگی خودمان باید سایر فعالیت های اجتماعی را جلو ببریم.

وی با بیان اینکه در بازی تراکتور و نفت اشتباهاتی رخ داده است، یادآوری کرد: اما باید بررسی دقیق کنیم تا ما هم در فضای مبهم تصمیم گیری نکنیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: حسب دستور رییس جمهوری قرار است امروز در تبریز نشستی با افراد دخیل و دست اندرکار با موضوع ورزشگاه یادگار امام (ره) داشته باشیم تا از نزدیک در زمینه های فنی، اجرای و مدیریتی بحث و بررسی های لازم انجام شود.

گودرزی گفت: دربعد فنی باید محتوای بازی بررسی و تحلیل شود و در بعد اجرایی تلاش می کنیم مسوولان را از نزدیک دیده و با مسایل بیشتر آشنا شویم.

وی اضافه کرد: از لحاظ مدیریت اگر قصور، سهل انگاری و تعمدی باشد، بررسی و در بعد اجرایی نیز باید با مسببان حوادث برخورد شود و تصمیماتی در تبریز اتخاذ و سپس به دولت و شخص رییس جمهوری اعلام خواهد شد تا در اولین جلسه تصمیم مقتضی اعلام عمومی شود.

گودرزی گفت: اگر حق و حقوقی از تیم ها ضایع شده باشد به طور قطع استیفا می شود، چون برای ما همه جای ایران سرای ماست و فرقی ندارد آذربایجان باشد، اصفهان و یا تهران.

وی از تراکتورسازی به عنوان تیم بزرگ و سرمایه ملی ایران یاد کرد و افزود: این تیم الان جزو برترین ها در ایران و آسیاست و باید حفظ ، تقویت و حمایت شود تا از برکات ورزش کشور سود ببرد که ما هم امیدواریم اگر حقی نادیده گرفته شده است، بتوانیم استیفای حق کنیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: ما سعی داریم تصمیمات عجولانه و غیرعاقلانه اتخاذ نشود تا با بررسی همه جوانب تصمیمات بهینه گرفته شود.

گودرزی گفت: به همین خاطر به اتفاق مدیران ارشد وزارتخانه، فدراسیون فوتبال و استاندار و مسوولان ورزشی آذربایجان شرقی و باشگاه تراکتورسازی تمام جوانب را در نظر گرفته و مسایل را بررسی خواهیم کرد.

دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران که نتیجه آن در سرنوشت قهرمان چهاردهمین دوره لیگ برتر تعیین کننده بود، به دلیل نوع داوری، حوادث دقایق آخر و اینکه در کنار زمین مسابقه نتیجه دیدار همزمان سپاهان و سایپا اشتباه به کادر فنی و سرپرستی دو تیم اعلام شد، لیگ برتر را تحت تاثیر قرار داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تو رو به حضرت عباس این تبریزیها رو اینقدر بازی ندین.این گودرزی هم ادم ساده ای هست.اصلا حالیش نیست برگزاری مجدد ابن لازی چه تبعات امنیتی شدیدی در اصفهان به پا خواهد کرد.ادمهارو ابنجور جاها میشه شناخت.
علی
Iran, Islamic Republic of
یک وزیر مملکت نمیتونه درست حرف بزنه و به جوسازیها دامن میزنه.حرف حساب اینه که نفت و تراکتور که شانس بیشتری برای قهرمانی داشتند باید با اقتدار بازی رو میبردند تا سپاهان باهرنتیجه ای نتونه قهرمان بشه حالا که تراکتور بازی برده رو باخته دنبال مقصر چی میگردین؟
تبریزی
Iran, Islamic Republic of
اگر واقعا می خواهید دل شکسته هوادران تراکتور را که با ناداوری حقشان پامال شده را بدست آورید تنها راهش اینست که ناداور مسابقه (فغانی) را به مدت یک فصل به دسته یک بفرستید و اجازه داوری در لیگ برتر را از این آدم مغرض سلب نمایید
الان اگر جام را دو دستی به تراکتور هم بدهید ارزشی برای طرفداران پور شورها نداردو همین...
بازي را كه نمي توانند تكرار كنند اين مسئله را مي گويد كه مردم را براي استقبال از روحاني به خيابانها بياورد و به مردم هم احتمالا گفته شده بياييد در خيابان و از روحاني تكرار مسابقه را درخواست كنيد وگرنه هر آدم عاقلي مي داند كه تكرار بازي بخاطر يك شايعه دروغ غير ممكن است .دولت راستگويان
بچه باری شده
آشنا
اشتباه نکنید این توطئه خود تراکتوری هاست
tractor
پس به نظر شما چون افشای واقعیات موجب صدمه جدی به آبروی مافیا میشه باید فوتبال کشور همینطور فاسد باقی بمونه !
باید یه خونه تکونی کلی تو فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و کمیته داوران انجام بشه