جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

ارسال محموله ۱۲ هزارتنی به یمن

سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب: 423413
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: محموله ۱۲ هزار تنی شامل کمک‌های غذایی و دارویی به محض آماده شدن به یمن ارسال می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، دکتر سید امیرمحسن ضیائی در گفت و گو با خبرگزاری صدا و سیما، افزود: علاوه بر آن از طریق هوا نیز محموله های غذایی را در روزهای آینده به جیبوتی که در آن مرکزی برای کمک های غذایی تاسیس شده است ارسال خواهد شد.

وی گفت: قرار است مرکزی از طریق صلیب سرخ جهانی در منطقه سُلاله عمان نیز در روزهای آینده تاسیس شود که به محض آماده شدن، محموله دارویی ایران از طریق هوا ارسال می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر درباره آخرین وضعیت کشتی نجات ایران با محموله کمک های ۲۵۰۰ تنی غذایی و دارویی گفت: این کشتی هم اکنون در آب‌های آ‌زاد به موازات بندر عدن قرار دارد و فردا نیز از باب المندب عبور می کند و جمعه به مقصد تخلیه بار یعنی بندر الحدیده می رسد.

ضیائی ادامه داد: کشتی نجات در مسیر مشکل خاصی نداشته است البته ناوهای ائتلاف که بین کشتی و آب‌های عدن حضور دارند آن را به صورت اسکورت کنترل می کنند و پروازهای شناسایی نیز ادامه دارد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *