پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۰

اقدام قابل تحسین برنامه خندوانه +فیلم

سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب: 423410
برنامه خندوانه در اقدامی قابل تحسین و در بخش مصاحبه با مردم گزارشگر این برنامه به یک مسجد رفته و با اهالی و نمازگزاران آنجا درباره ی خنده و رابطه ی بین نماز و مسجد و خوشرویی و خنده صحبت کرد.
به گزارش جهان به نقل از فرهنگ نیوز، ویژه برنامه عید مبعث برنامه خندوانه با اتفاقات فرهنگی و اسلامی زیادی همراه بود. در این قسمت از برنامه خندوانه در اقدامی قابل تحسین و در بخش مصاحبه با مردم گزارشگر این برنامه به یک مسجد رفته و با اهالی و نمازگزاران آنجا درباره ی خنده و رابطه ی بین نماز و مسجد و خوشرویی و خنده صحبت کرد.

همچنین در بخش دیگر این ویژه برنامه ویدئویی از لندن پخش شد. در این ویدئو گروهی از جوانان مسلمان انگلیسی در یک اقدام فرهنگی و اسلامی شاخه گلی را به همراه یک نامه که با محتوای دعوت به اسلام بود به عابران و مردم بندن اهدا می کردند.

اتفاقات و میان برنامه هایی که در این قسمت از خندوانه پخش شد بسیار قابل تحسین بود که امید است دیگر برنامه سازان صدا و سیما نیز با الگو قرار دادن این قسمت از برنامه خندوانه و با ساخت این قبیل برنامه های فرهنگی قدمی در ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی بردارند. با توجه به تاثیرپذیری جامعه از رسانه و علی الخصوص برنامه های طنز می توان در کنار ایجاد فضای شاد و طنز، کارها و برنامه های فرهنگی در جهت فرهنگ سازی در زمینه های مختلف و بطور ویژه در زمینه های دینی و اسلامی و سبک زندگی تهیه و نمایش داد.

در ادامه بخشی از ویژه برنامه خندوانه در عید مبعث را مشاهده می کنید:

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *