کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تشدید تناقضات دولتی‌ها درباره قطع یارانه و تغییر در کابینه؛

سخنگوی دولت اظهارات خودش را تکذیب کرد! +تصویر

29 ارديبهشت 1394 ساعت 12:32

سخنگوی دولت که چهار روز پیش از تصمیم رئیس جمهور برای تغییر در کابینه خبر داده بود، امروز اظهارات خود را تکذیب کرد. نوبخت همچنین مواضع متناقضی با وزیر رفاه درباره آمار حذف یارانه نقدی اتحاذ کرد.


به گزارش جهان، محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت امروز در نشست هفتگی با خبرنگاران در نهاد ریاست جمهوری با اشاره به موضوع مطرح شده در زمینه تغییر وزرا و استانداران گفت: "چنین چیزی از بن صحت ندارد و به هیچ وجه تغییر وزرا و استانداران در دستور کار دولت نیست و صحت ندارد."

این در حالی است که روز 25 اردیبهشت ماه خود نوبخت به صورت رسمی از تصمیم آقای روحانی برای تغییر در کابینه دولت خبر داده بود.

به گزارش خبرگزاری دولتی ایرنا، سخنگوی دولت در شهرکرد گفت: طبیعی است که رییس جمهوری در مقام ارزیابی عملکرد و برای تقویت کابینه خود، تغییراتی اعمال کند.

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000423/nf00423361-1.jpg


 تناقض گویی نوبخت و ربیعی

نوبخت در بخش دیگری از نشست امروز همچنین حذف ۴میلیون نفر از دریافت یارانه را تکذیب کرد و اظهارداشت: چنین چیزی از زبان من صحت ندارد و اساسا به صراحت میگویم که چنین اتفاقی نیافتاده است.

خبر حذف چهار میلیون یارانه بگیر، روز گذشته به نقل از سخنگوی دولت در رسانه ها منتشر شده بود.

اما خلاف اظهارات نوبخت، ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ارتباط تلفنی با بخش خبری ۲۱ سیما دیشب(28 اردیبهشت ماه) دو میلیون به آمار تکذیب‌شده سخنگوی دولت اضافه کرد و گفت: بر اساس اقدامات صورت گرفته تاکنون تعداد کسانی که یارانه شان حذف می شود به شش میلیون رسیده است.

روشن نیست علت تناقض گویی دولتمردان به ویژه سخنگوی پرحاشیه دولت چیست اما طبق گزارشی که روزنامه آفتاب یزد، از حامیان دولت، در مصاحبه با فعالان سیاسی نوشته است، تناقض گویی دولتمردان درباره موج جدید تغییرات در کابینه 'سیاست دولتی‌ها' برای کم کردن هزینه این تغییرات است و عزل و نصب جدید در دولت حتمی است.

روزنامه حامی دولت: تناقض‌گویی دولتی‌ها عمدی است


کد مطلب: 423361

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/423361/سخنگوی-دولت-اظهارات-خودش-تکذیب-تصویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com