جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

ریزش مخاطبان و پایان کار رادیو VOA

سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۳۸
کد مطلب: 423293
بخش فارسی رادیو دولتی صدای آمریکا پس از ۳۶ فعالیت تبلیغی رسانه ای اعلام کرد که به کار خود پایان می دهد و آخرین برنامه خود را روز سه شنبه روی آنتن می برد.
به گزارش جهان از ایرنا،رادیو صدای آمریکا به گفته کارشناسان ، از مدت ها پیش مخاطبان حتی اندک خود را از دست داده بود و این مساله از سوی این رسانه تبلیغی تاکید شده است.

پایگاه اینترنتی صدای آمریکا که همواره سیاست های ضد ایرانی را محور کاری خود قرار داده بود، تلویحا با اشاره به کاهش مخاطبان این رادیو دولتی و تنزل فراگیری سطح نفوذ و تاثیرگذاری آن بر افکارعمومی، از فرا رسیدن زمان وداع با این رسانه خبر داده است.

این رسانه که سیاست خبری خود را در قالب تبلیغات خاکستری ارایه می داد، می نویسد: اکنون، با گسترش و فراگیری رسانه های تصویری در ایران و تحولاتی که در ترکیب سنی و علایق مخاطبان بخش فارسی صدای آمریکا رخ داده است، همان گونه که پیش تر اعلام شده بود، زمان وداع با این رسانه فرا رسیده است.»

رادیویی فارسی صدای آمریکا نخستین بار روز پنجشنبه اول آذر ۱۳۵۸ خورشیدی با روزانه نیم ساعت پخش، فعالیت خود را آغاز کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *