سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

مکان دوم بهشت زهرا قطعی شد

يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 423018
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به ظرفیت‌ سازی برای دفن اموات پایتخت گفت: مکان بهشت زهرا ۲ قطعی شده و به زودی اطلاع رسانی در این خصوص انجام می‌شود.
به گزارش جهان، مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مصوبه جدید شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر فضاسازی جدید برای مکان بهشت زهرا ۲ اظهارکرد: شهرداری تهران به دنبال فراهم کردن سه مکان جدید در غرب، شرق و شمال تهران برای دفن اموات است.

وی ادامه داد: یکی از مکان‌ها جانمایی بهشت زهرا ۲ قطعی شده و در صورت توافق و قرارداد نهایی اطلاع رسانی در این خصو ص توسط شهرداری تهران به شهروندان پایتخت انجام می‌شود.

عبداللهی با بیان اینکه مذاکره‌ای در وزارت کشور درخصوص تغییر مکان جنوب، شرق، غرب انجام شده است، تصریح کرد: در حال حاضر در خصوص جانمایی بهشت زهرا (س) در مکان‌های دیگر نتیجه‌ای دریافت نشده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به ظرفیت‌ سازی برای دفن اموات در غرب، شرق و جنوب تهران گفت: ظرفیت سازی برای دفن اموات یک وظیفه ملی است و همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید با شهرداری تهران همکاری کنند تا به یک نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: شهرداری پیگیری های خود را در خصوص قطعی کردن مکان جدید که در نزدیکی بهشت زهرای یک است را انجام خواهد داد و در صورت نهایی شدن آن را اطلاع رسانی خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این هم از اسباب ایجاد زحمت برای مردم ، شما با چند برابر کردن هزینه کفن ودفن و اکنون مکان یابی فقط به فکر درآمد هستید تازه اگر بپذیریم که قبر ها را بر خلاف شرع مقدس نمی فروشید
.....