پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

ایجاد برای کمک نقدی خیرین مدرسه ساز

يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 422983
مشاور معاون توسعه منابع و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش گفت: صندوق جذب مشارکت‌های نقدی خیرین مدرسه‌ساز ایجاد می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حسین روحی صبح یکشنبه در نشست معاونین توسعه پشتیبانی و روسای مجمع خیرین مدرسه ساز قطب ۳ کشور در بوشهر اظهار داشت: همکاری خیرین مدرسه‌ساز در ساخت فضاهای آموزشی در نقاط مختلف کشور ستودنی است.

وی ادامه داد: خیرین مدرسه ساز در راستای مشارکت در توسعه علمی کشور و بهبود شرایط تحصیلی فرزندان این آب و خاک، سرمایه‌های خود را در راه ساخت مدرسه و کلاس درس هزینه می‌کنند.

مشاور معاون توسعه منابع و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش بیان داشت: صندوق جذب مشارکت‌های نقدی خیرین مدرسه‌ساز در یک بانک عامل ایجاد می‌شود و آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز نیز بر عملکرد آن نظارت دارند.

وی از تلاش برای توسعه مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در این امر مهم خبر داد و خاطرنشان ساخت: آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه‌ساز تفاهم‌نامه‌ای در این راستا دارند که زمینه‌ساز افزایش مشارکت‌ها است.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این نشست توسعه تعلیم و تربیت در نقاط مختلف کشور را بسیار مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: توسعه زیرساخت‌های آموزشی در نقاط محروم با جدیت پیگیری می‌شود.

علیمراد کرمی به اهداف برگزاری این نشست اشاره کرد و بیان داشت: بررسی و اجرایی کردن مصوبات تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز از اهداف مهم این نشست است.

لازم به ذکر است که نشست معاونین توسعه پشتیبانی و رؤسای مجمع خیرین مدرسه ساز قطب ۳ کشور با حضور نمایندگان استان‌های فارس، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و اصفهان برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *