جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

نوجوانانی‌که‌معادلات‌جهانی‌رابه‌هم‌زدند+عکس

يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 422959
جنگی که تمام دنیا را بسیج کرده بود تا انقلاب اسلامی را زمین بزند، همین آدم‌ها در یک معادله نابرابر با ایمان به خدا جلوی دشمنان ایستادند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران به تاراج رود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، با آغاز جنگ تحمیلی و تجاوز ارتش بعث عراق‌، رزمندگان اسلام به فرمان امام خمینی(ره) راهی جنگی شدند که اگر کم می گذاشتند دین و کشور و ناموسشان به حراج بیگانگان می رفت.

مردانی که عازم میدان نبرد شدند دست از دنیا شستند و چشم بر همه تعلقاتشان پوشاندند. این جنگ نه تنها دفاع بود بلکه صافی ای بود برای تمیز دادن مرد از نامرد. چه بسیار کسانی که سالها مدعی مردانگی بودند اما از ترس حاضر نشدند یک روز به جنگ بروند و چه بسیار نوجوانانی که تا قبل از جنگ در کوچه و خیابان پی بازی و گذران روزهای کودکی بودند اما با شنیدن کوس جنگ به یکباره چون مردان رزم آوری بار سفر بستند و راهی جهاد در راه خدا شدند و خیلی‌هایشان به شهادت رسیدند و به قول حضرت روح الله(ره) راهی را که عرفا صد سال طی می‌کنند آنها یک شبه پشت سر گذاشتند.

جنگی که تمام دنیا را بسیج کرده بود تا انقلاب اسلامی را زمین بزند همین آدم ها در یک معادله نابرابر با ایمان به خدا جلوی دشمنان ایستادند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران به تاراج رود.































نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عبدالکریم خادم پور
اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک
امید
United Kingdom
درود خداوند بر شما باد