جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲۰
با ادعای مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ

کاسه و کوزه اتفاقات تبریز بر سر پسر اولیویرا شکست

يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 422928
مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ معتقد است برداشت اشتباه هواداران تراکتورسازی از صحبت های پسر تونی اولیویرا باعث بوجود آمدن این اتفاقات شد .
کاسه و کوزه اتفاقات تبریز بر سر پسر اولیویرا شکست
به گزارش جهان،‌ حجت الله بهمنی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران درباره اتفاقات عجیب رخ داده در پایان دیدار تراکتورسازی و نفت تهران اظهار داشت: من در ورزشگاه حضور داشتم و دقیقا متوجه نشدم که چرا هواداران تراکتورسازی به شادی می پردازند. گویا گزارشگر رادیو نتیجه بازی سايپا و سپاهان را ۲-۲ اعلام کرده بود و با توجه به این مساله عده ای گمان کردند که با تساوی دو تیم سپاهان و سايپا در نهایت تیم تراکتورسازی قهرمان می شود و به همین خاطر هواداران برای شادی به زمین بازی ریختند .

وی در خصوص اینکه آیا پسر تونی اولیویرا اطلاعات دقیق به نیمکت تراکتور سازی ارائه داده است یا خیر افزود : پسر تونی اولیویرا، سرمربی تراکتورسازی، درخصوص سیستم بازی در حال صحبت با نیمکت نشینان این تیم بود که گویا هواداران برداشت اشتباه از صحبت های وی داشتند و این مساله باعث شد که عده ای فکر کنند پسر اولیویرا در رساندن بحث قهرمانی تیم تراکتورسازی نقش داشته باشد اما بعضی سوءتفاهمات باعث بوجود آمدن این مشکلات شد .

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در واکنش به شایعه ای که گفته شده این اطلاعات غلط به خاطر کنترل جو ورزشگاه و خروج داور و بازیکنان حریف از زمین بوده تصریح کرد:اصلا چنین مسائلی محال است که اتفاق بیافتد.

وی در پاسخ به این سوال که وسایل ارتباطی در دقایق پایانی قطع شده بود یا خیر بیان داشت: متاسفانه زمانی که هواداران برای شادی تیم خود به زمین بازی ریختند این مساله باعث شد که سیستم های استادیوم قطع شود .همچنین سیستم های صوتی دچار آسیب شد و برق باندهای صوتی نیز قطع گردید.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در واکنش به انتقادات مسئولان تراکتورسازی از سازمان لیگ و متهم کردن آنها به طرفداری از سپاهان خاطرنشان کرد: برای اینکه تمام شک و شبهه ها از بین برود این را بگویم که ما تمام تدارکات قهرمانی را در شهر تبریز دیده بودیم و سکویی که بسیار شکیل تر و بهتر بود را به این شهر بردیم. شاید کمتر کسی پیش بینی می کرد قهرمان لیگ در اصفهان مشخص شود به خاطر همین ما سکوی B خود را به این شهر فرستادیم.

وی در ادامه افزود: ما سکویی را که به تبریز برده بودیم را برای فینال جام حذفی به تهران منتقل می کنیم و آن وقت است که تفاوتش را با سکویی که در اصفهان استفاده شد خواهید دید. این مساله برای من جای سوال دارد اگر قرار بود سازمان لیگ قهرمانی را به سپاهان بدهد پس چرا بیشتر مسئولان جشن قهرمانی از جمله خودم و افراد دیگر در تبریز حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تیم سپاهان برای رسیدن به قهرمانی دست به همه کار میزند خرید داور اب های مسموم و اتفاقات تبریز از سال بعد قبل از شروع لیگ جام به سپاهان بدهید تا لیگ به سلامت برگزار گردد . و من متاسفم برای تراکتور که در این لیگ فاسد دنبال بازی پاک هستند در حالی که می توانستد با تبانی با تیم همشهری گسترش راحت به قهرمانی برسند .
خدایش راست میگه . سپاهانیا با تبانی و نیرنگ برنده میشن. خجالت خجالت.
اس اس
عزیز تهمت نزن
من خودم استقلالی هستم و جریان بازی رو دنبال می کردم و این قضیه ربطی به سپاهانی ها نداره
تراکتور به خودش باخت و قهرمانی رو ازدست داد چون بقدری جوگیرشده بودن که فکرمی کردند حتما برنده بازی میشوند و قهرمانند
مگرعصرحجره که بایک انتقال خبراشتباه این فاجعه رخ بده؟!
اگرهم خبراشتباه تساوی سپاهان به عمد منتشرشده باشه ضعف ازسیستم خبری نیمکت تراکتور و باشگاهشون بود که دنبال خیرصحیح نبودن
جریان بازی رو ازتی وی دنبال می کردم و حتی گزارشگرتبریز هم میدانست بازی اصفهان برنده داشته پس چطور اینا ادعا دارن همه سیستم های خبری قطع بوده؟!
این قهرمانی را به آقای تاج و کفاشیان تبریک میگم. واقعا خجالت داره جمع کنید این بساطو
امیر
Iran, Islamic Republic of
نرفتن به استقبال و دیدار رییس جمهوری در روز چهارشنبه، کمترین کاری ست که مردم تبریز به نشانه اعتراض می تونند انجام بدن.
پس چرا تلفن همراه و اینترنت در استادیم قطع شد؟؟؟
اس اس
دوست عزیز اگر خبرکذب تساوی سپاهان منتشر نمی شد دلیلی براین نبود که تیم ده نفره تراکتور موفق بشه نفت یازده نفره رو شکست بده چون ما دیدیم نفت بااینکه دوگل عقب بود بازی رو به تساوی کشوند و احتمال اینکه اگر تراکتور حمله می کرد و نفت به گل پیروزی می رسید کم نبود
نفت بعداز اخراج آندو کاملا متفاوت شد و دست به حمله زد و برای رسیدن به گل به آب و آتش می زد
البته قبول دارم که اگر آن خبراشتباهی منتشر نمی شد احتمال قهرمانی سپاهان خیلی کم می شد چون بالاخره از نفت و تراکتور یکیشون پیروز می شد تا قهرمان درتبریزمشخص بشه
واقعا... که...کی این بحث ها می خواد تو این فوتبال تموم بشه... شما می بردی قهرمان میشدی ... حالا هی بگید تبانی شده..
عزیزم فوتبال بازی نکردی نمیدونی چی به چیه. قدرت تیمها نزدیک باشه با یه فوت و یه سوت اینور ، اونور میشه.
اما از اين شوتبال كثيف هر سال بدتر از پارسال!!
استاد، مشخصه شما تا حالا تو هیچ استادیومی تشریف نداشتین یا اگه تشریف داشتین استادیوم خالی بوده والا می فهمیدین که در هیاهوی 100 نفر هیچ کس نمیتونه اشارات و صحبتهای یک نفر رو حتی اگه پسر تونی هم باشه اصلا ببینه چه رسد به اینکه ترجمه هم بکنه در ثانی حتما قطع شدن تمام امکانات ارتباطی با بیرون هم حتما کار اون یکی پسر تونیه و اخراج عجیب و غریب تیموریان و پنالتی برباد رفته تراختور و دعوت مردم به خارج از زمین چمن برای برگزاری مراسم و . . . اووووه مثل اینکه همه اقوام و خویشان زنده و مرده ی تونی در اقسا نقاط عالم دست بکار شده بودند که این پیرمرد بیچاره رو سکته بدن.
اشتباه بازیکنتون که باعث اخراجش شد وتیمتون 10 نفره شد ونتونستید برنده از زمین بیاید بیرون چه ربطی به سپاهان داره آخه / سپاهان همه تلاشش را کرد و برد شما هم میتونستید 11 نفره بمونید و ببرید
علي
Iran, Islamic Republic of
كثيفتر از بازيهاي تراكتورسازي نديدذم تا حال
تراکتوریها هر وقت کم میارن جوسازی میگنن

اگه اخراج به نفعشون باشه حتی اگر نادرست باشد آن اخراج درست است و اگه بنفعشون نباشه حتی اگر درست باشد نادرست است

اینها همیشه طلبکارند حتی اگر همه دنیا رو بهشون بدی باز نق میزنن
فراز
لطفا چشمهاتون را تمیز کنید فکر کنم ایراد از کثیفی خودتان باشد .
یعنی صحبتهای پسر اولیورا به سرعت بین100هزار نفر پخش شد؟؟!!!

خودتون رو مسخره کنید بابا....
یه نفر تو اون سرو صدا تونسته همه رو گول بزنه؟
100هزار نفر گول حرف یه نفر رو خوردن!!!!!
معلوم شد براي قهرماني در فوتبال ما علاوه بر بازيكن خوب و مربي خوب و امكانات و تمرين خوب حتما يك چيز ديگه هم لازمه اونم داشتن يك نفر در مديريت فدراسيون كه همه چيزا را هماهنگ كنه
توهم!
یعنی پسر تونی از بلندگوی استادیوم نتیجه رو اعلام کرد ؟