کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استقلالی‌ها به چه چیزی معترض هستند؟!

26 ارديبهشت 1394 ساعت 17:01

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به شرایط بد مالی این تیم اعتراض کرد.


به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حمیدرضا علی‌عسگر در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۸۰ اظهار داشت: به راحتی استقلال را شکست دادیم و از این مسئله بسیار خوشحالم. این صحبت من کری‌خوانی نیست، چون واقعاً راحت استقلال را بردیم.

وی درباره درگیری‌هایی که بین بازیکنان دو تیم پس از پایان بازی رخ داد، خاطرنشان کرد: بالاخره دربی این چیزها را دارد و این درگیری‌ها شیرینی دربی است. البته با توجه به اینکه استقلالی‌ها مانند بازی رفت مقابل ما شکست خورده بودند این کارهای آنها طبیعی بود. مهم این است که ما توانستیم در دیدارهای رفت و برگشت استقلال را ببریم تا به خوبی فصل را تمام کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اعتراض استقلالی‌ها به نحوه قضاوت تورج حق‌وردی گفت: اگر کارشناسان داوری بخواهند در خصوص بازی دیروز کارشناسی کنند مطمئنم که اعلام می‌کنند که داور باید در دو سه صحنه به نفع ما سوت می‌زده است. متأسفانه داور حتی پنالتی ما را هم نگرفت و پس از گل علیپور ناخواسته سوت‌هایش به سمت استقلال رفت.

علی‌عسگر درباره اینکه استقلالی‌ها معتقدند داور باید خطا روی امید ابراهیمی را پنالتی اعلام می‌کرد، خاطرنشان کرد: خطا روی ابراهیمی؟ در مورد کدام صحنه صحبت می‌کنید؟ مگر فوتبال، پینگ‌پنگ است که هر برخوردی در آن خطا باشد؟

وی درباره اینکه آیا پاداش پیروزی در دربی به بازیکنان پرداخت شده است یا خیر، گفت: دست آقایان درد نکند که به فکر ما هستند اما بازیکنان دنبال پاداش نیستند. مدیران باشگاه باید به فکر قرارداد بازیکنان باشند نه پرداخت پاداش به آنها. مسئولان باشگاه نمی‌دانند که ما در زندگی شخصی چقدر مشکل داریم. کاش هواداران هم در جریان این مسائل قرار بگیرند تا بدانند بازیکنان با چه غیرتی و بدون کمترین امکانات برای پرسپولیس به میدان می‌روند.

علی‌عسگر ادامه داد: واقعاً امکانات ما در حد صفر است. متأسفانه پزشکان پرسپولیس چندین ماه است که از جیب خود وسایل و لوازم پزشکی مورد نیاز تیم را تهیه می‌کنند. من به عنوان یکی از قدیمی‌های تیم از تمام بازیکنان تشکر می‌کنم و می‌گویم درود به شرف‌تان که در این شرایط در هر دو دیدار رفت و برگشت استقلال را شکست دادید.

وی افزود: ما امسال عملکرد پرنوسانی داشته و به قول معروف بالا و پایین زیاد داشتیم اما خوشحالم که حداقل لیگ با شیرینی برای ما تمام شد که این هم به خاطر تلاش تک تک بازیکنان است. خود من در بازی روز گذشته با استقلال از دقیقه ۸۰ به بعد به خاطر درد شدیدی که در کشاله ران داشتم حتی نمی‌توانستم راه بروم اما به خاطر هواداران بازی کردم تا لیگ را به خوبی تمام کنیم.


کد مطلب: 422871

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/422871/استقلالی-ها-چیزی-معترض-هستند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com