پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۳۲ بازیکن در اولین اردوی کی‌روش

لیست تیم ملی فوتبال اعلام شد

شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 422859
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران لیست کاملی از ۵۹ بازیکن دعوت شده به تیم ملی را اعلام کرد تا بخشی از آنها از ۳۰ اردیبهشت در اولین اردوی تیم شرکت کنند.
به گزارش جهان به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش فهرست کاملی از بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را اعلام کرد تا گروهی از آنها در اردوی نخست شرکت کنند و نهایتا از میان آنها سایر بازیکنان، لیست نهایی برای شرکت در اردوی دوم و سپس نهایی تیم، اعلام شود.

اسامی بازیکنان دعوت شده برای نخست:

سجاد شهباززاده، امیرحسین صادقی، خسرو حیدری، محسن فروزان، یعقوب کریمی، هاشم بیک‌زاده، امید ابراهیمی (استقلال) سروش رفیعی، احمد عبدالله‌زاده، اسماعیل شریفات، علیرضا سلیمی (فولاد) فرزاد حاتمی، حسین ماهینی، سید حسین‌حسینی، عزت‌ا‌لله پورغاز، محمدحسین کنعانی‌زادگان (ملوان)، محمدرضا اخباری، مهدی ترابی، وحید محمدزاده (سایپا) میلاد محمدی و رامین رضاییان (راه آهن)، جلال علی‌محمدی، روزبه چشمی (صبا)، محمد نژادمهدی (پدیده)، وریا غفوری، مهدی شریفی، علی کریمی و احسان حاج صفی (سپاهان)، آندرانیک تیموریان، سامان نریمان‌جهان و فرشاد احمدزاده (تراکتورسازی) و جابر انصاری (گسترش فولاد).

بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی، بازیکنان دعوت شده به اردو باید قبل از ظهر روز سی ام اردیبهشت خود را به کادر فنی تیم ملی در هتل المپیک معرفی کنند.

همچنین فهرست بازیکنانی که به دلیل وظایف باشگاهی امکان همراهی تیم ملی در اردوی اول را ندارند اما نام‌شان در فهرست آماده‌باش جهت حضور در اردوی دوم و نهایی تیم ملی قرار گرفته نیز به این شرح است:

میثم مجیدی، مهدی مومنی (استقلال خوزستان) علیرضا بیرانوند، وحید امیری، ارسلان مطهری و امین حاج‌محمد (نفت تهران)، رشید مظاهری، هادی محمدی، مهرداد قنبری، قاسم حدادی‌فرد، کاوه رضایی و مسعود حسن‌زاده (ذوب آهن) سوشا مکانی، احمد نوراللهی، امید عالیشاه و مهدی طارمی (پرسپولیس)، علیرضا حقیقی، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی‌گنجی، سیدجلال حسینی، سعید عزت‌اللهی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش، رضا قوچان نژاد، سردار آزمون و کریم انصاری فرد (بازیکنان حاضر در لیگ‌های خارجی)

به گزارش ایسنا، فهرست نهایی بازیکنان تیم ملی از بین بازیکنان اردوی اول و لیست آماده باش انتخاب خواهد شد تا برای شرکت در اردوی دوم و نیز نهایی تیم آماده شوند. اردوی دوم از تاریخ ۵ تا ۹ خرداد و اردوی نهایی جهت بازی دوستانه با تیم ملی ازبکستان و بازی مقدماتی جام‌جهانی برابر ترکمنستان از تاریخ ۱۱ تا ۲۶ خرداد برگزار خواهد شد.

همچنین دپارتمان تیم ملی از بازیکنان دعوت شده و بازیکنان فهرست آماده باش درخواست کرده تا گذرنامه خود را هر چه سریعتر به فدراسیون فوتبال تحویل دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *