جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۶
۱۲

انفجار؛‌ شرط ضمن عقد زنان داعشی!+تصویر

شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 422807
به زنانی که با تروریست های عضو این گروه ازدواج کرده اند اجازه داده می شود بدون اجازه همسرانشان اقدام به اجرای عملیات انتحاری نمایند.
انفجار؛‌ شرط ضمن عقد زنان داعشی!+تصویر
به گزارش جهان، العالم نوشت: داعش قانون جدیدی را وضع کرد که براساس آن به همسران عناصر این گروه تروریستی اجازه داده می شود بدون اجازه همسرانشان، در عملیات انتحاری خودشان را منفجر کنند.

داعش تصاویری از سند نکاحیه صادر شده از سوی این گروهک را منتشر کرده است که در آن به قانون جدید و عجیبی اشاره شده است که براساس آن، به زنانی که با تروریست های عضو این گروه ازدواج کرده اند اجازه داده می شود بدون اجازه همسرانشان اقدام به اجرای عملیات انتحاری نمایند.

براساس این سند، ابوبکر بغدادی سرکرده داعش تصمیم گیرنده نهایی درباره زندگی یا مرگ زنان عضو این گروه خواهد بود؛ و طبق بندهایی از آن، در صورتی که ابوبکر بغدادی با اقدام زنی به عملیات انتحاری، موافقت کند زوج حق ندارد با وی مخالفت کند.

این روزنامه نوشت: کارشناسان امور تروریسم در عراق و سوریه، این دستور العمل داعش را به منزله تلاش مذبوحانه این گروه تروریستی برای وادار کردن زنان به ورود به جنگ می دانند تا بدین وسیله جایگزین شمار زیاد تلفات داعش در جنگ های اخیر شوند.

دیلی میل خاطرنشان کرد، این سند در حالی منتشر شده است که براساس گزارش هولناکی، سه دختر نوجوان انگلیسی که به تازگی به ازدواج عناصر داعش درآمده بودند از دست داعش در موصل گریخته اند و عناصر این گروه همچنان در جستجوی آنها هستند.

منابع امنیتی و اطلاعاتی اعلام کرده اند در میان عناصر داعش در سوریه و عراق، دهها زن عرب و غیر عرب وجود دارند.
https://www.jahannews.com/images/docs/files/000422/nf00422807-1.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینا پیامبر رو هم می‌شناسن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هموطن عزیز داعش نوه اسراییل است و اصلا اسلام و پیامبر و هیچکدام را نمی شناسند هدفشان فقط و فقط اسلام هراسی است تا آنانیکه اسلام را نمشناسند از مسلمانان همیشه وحشت داشته باشند پشت این بی دینان اسراییل کودک کش و امریکای جنایتکار و انگلیس و فرانسه قرار داد و سلاح این بی دینان را اینان تامین میکنند
سیاح
Iran, Islamic Republic of
اینها پیامبر اسلام را نمی شناسند ولی شیطان را خوب می شناسند و از او تبعیت می کنند و بدعت گزاران خائن به دین هستند
ناشناس
خبر با اىن اب و تاب قدىمى است
Panama
چقدر مرد هستن اینا که همچین اجازه ای میدن!
بالاخره ترکیده شدن بهتر از خورده شدن توسط همسر است
سیدمهدی
این بازی ها، بخش هایی از فیلم هالیوودی آمریکا علیه جهان اسلام است. کارگردان آمریکا، بازیگر داعش و القاعده و ... و تماشاگر هم ما و سایرین هستیم که محو برخی سکانسهای جالب شده ایم.
Iran, Islamic Republic of
داعشه دیگه!!!
France
اشغالهاي تكفيري!!!! اينا دست پرورده ال سقوط و تركيه هستند انتظار بيشتر از اين از اين ميكروبها نبايد داشت!!!
رضا
چه خوب کاش همشون خودشونو بترکونن...
Romania
خودشون را وسط بیابون که نمی ترکونن وسط مردم بی گناه این کار را می کنند!!
فاطمه
خدالعنتشون کنه که به اسم اسلام اینقدر ظلم وکثافتکاری میکنن.آشغالااااااا