جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

زمان افتتاح ایستگاه مترو فاطمی

جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 422729
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این‌ که در حال حاضر هر روز بالغ بر ۳ میلیون سفر در تهران از طریق خطوط مترو انجام می‌شود، گفت: با اتمام ساخت خط سه مترو و بهره‌برداری کامل از این خط سراسری، ظرفیت جابه‌جایی متروی تهران به روزانه ۴ میلیون سفر افزایش می‌یابد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، مهندس سید جعفر تشکری هاشمی افزود: خط سه مترو که به طول ۳۷ کیلومتر، جنوب غرب تهران را به شمال شرق این کلان‌شهر وصل می‌کند، آخرین مراحل آماده‌سازی خود را طی می‌کند و با پیش‌بینی ۲۸ ایستگاه در طول مسیر آن، امکان انجام یک میلیون سفر روزانه با استفاده از این خط وجود دارد.

وی با اشاره به این‌ که خط سه مترو با ۴ خط دیگر مترو شامل خطوط ۱ و ۴ و ۶ و ۷ تلاقی دارد، اظهار کرد: این خط از نقاط مهمی همچون میدان راه‌آهن و میدان حضرت ولی‌عصر عبور می‌کند و ایستگاه میدان جهاد به عنوان یکی از ایستگاه‌های مهم این خط در خیابان حضرت ولی‌عصر تقاطع خیابان فاطمی، صبح روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت طی مراسم ویژه‌ای افتتاح می‌شود.


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *