کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چه کسی گفته ما از دستاوردهای هسته‌ای دفاع نکرده‌ایم؟

24 ارديبهشت 1394 ساعت 9:36

مادر شهید احمدی روشن با بیان توهین‌ها و تحقیرهایی که شنیده است، گفت: چه کسی گفته که ما خانواده شهدای هسته‌ای از دستاوردهای هسته‌ای دفاع نکرده‌ایم؟ حتی توهین و تحقیر هم شنیده‌ایم.


به گزارش جهان به نقل از فارس، صدیقه سالاری چهارشنبه شب در همایش «همدلی هسته‌ای در سایه عزت و اقتدار ملی» در تالار ابن سینای مشهد اظهار داشت: آن روز که به انرژی هسته‌ای دست یافتیم روز میمون و مبارکی بود اما روز نامبارک برای مردم ما روزی بود که تعلیق را قبول کردیم.

وی با بیان اینکه وقتی می‌بینم جوانان ما پیرو ولایت فقیه هستند، بسیار خوشحال می‌شوم، افزود: در مدت دو سالی که تعلیق بودیم، مصطفی ساکت نبود و همه چیز را فراهم کرد تا بعد از تعلیق کار خود را انجام دهد، او مملکت خود را دوست داشت و باوجود اینکه بازار کار برایش فراهم بود به سایت نطنز رفت زیرا فهمیده بود که حضرت آقا نظر خاصی به این مسئله دارند.

وی ادامه داد: دشمنان در هر صنعتی که ما را تحریم کردند به پیشرفت دست پیدا کردیم پس نباید از اهرم فشار و تحریم دشمنان هراسی داشته باشیم.

مادر شهید احمدی روشن عنوان کرد: بی‌تردید اگر در صنعت هسته‌ای پیشرفت داشته باشیم در سایر صنایع نیز وابسته نخواهیم بود، اکنون دو سال از شروع به کار دولت یازدهم می‌‌گذرد و این دولت خود را مشغول مذاکره با غرب کرده و فکر می‌کند که دشمنان در آن سوی مرزها برای ما دل می‌سوزانند، مگر در این ۳۷ سال که از عمر انقلاب می‌گذرد آنها به ما کمک کرده‌اند بنابراین باید مراقب منافع ملی باشیم و بدانیم که کشورهای منطقه چشم امیدشان را به ما دوخته‌اند.
سالاری یادآور شد: ما هرگز نباید به دامن آمریکا برگردیم چرا که در مقابل کشورهای منطقه هم وظیفه داریم و باید جوابگوی آنها هم باشیم.

وی در ارتباط با دفاع از دستاوردهای هسته‌ای که با تلاش و مجاهدت شهدای هسته‌ای به دست آمده، گفت: چه کسی گفته که ما خانواده شهدای هسته‌ای از دستاوردهای هسته‌ای دفاع نکرده‌ایم؟ حتی توهین و تحقیر هم شنیده‌ایم.

مادر شهید احمدی روشن افزود: ما به عنوان اعتراض در جشن تقدیر از خانواده شهدای هسته‌ای شرکت نکردیم.


کد مطلب: 422606

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/422606/کسی-گفته-دستاوردهای-هسته-ای-دفاع-نکرده-ایم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com