پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۵
۱۹

روزنامه حامی دولت از احتمال برکناری نعمت‌زاده خبر داد

چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 422517
روزنامه اصلاح طلب آرمان نوشت: رئیس‌جمهور نیز بارها به اعضای کابینه گفته است که در مبارزه با فساد اهتمام جدی داشته باشند. گفته شده که وزیر صنعت، معدن و تجارت به این تاکیدات جدی رئیس‌جمهور اهمیت چندانی قائل نیست.
روزنامه حامی دولت از احتمال برکناری نعمت‌زاده خبر داد
به گزارش جهان، این روزنامه حامی دولت از احتمال برکناری نعمت‌زاده وزیر صنعت خبر داده و نوشته است: از جمله نقدهایی که به نعمت‌زاده وارد شده است، می‌توان به این مورد اشاره کرد که در این وزارتخانه نتوانست مطابق انتظارات دولت، برنامه و اقدامات مناسبی برای رفع مشکلات حوزه تجارت بالاخص تنظیم بازار انجام دهد.

برخی نه‌تنها از عملکرد وی راضی نیستند و کارنامه وی را موفق نمی‌دانند بلکه چشم‌انداز رشد صنعت و بهبود وضعیت اقتصادی و رفاهی را هم در حد مطلوب ارزیابی نمی‌‌کنند. مهم‌ترین ضعف‌های مدیریتی و انتقادات جدی وارده به نعمت‌زاده این است که در کنار افزایش نامناسب واردات و گرانی‌ کالاهای اساسی و عدم کنترل بازار و قیمت‌ها، وجود رانت در برخی حوزه‌ها و سازمان‌های وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت و عدم توجه و نظارت مناسب و دقیق نعمت‌زاده و مدیران تحت امر وی نسبت به این مساله است.

این درحالی است که دولت تدبیر و امید همواره بر امر مبارزه با فساد اقتصادی و اداری تاکید کرده است و رئیس‌جمهور نیز بارها به اعضای کابینه گفته است که در مبارزه با فساد اهتمام جدی داشته باشند. گفته شده که وزیر صنعت، معدن و تجارت به این تاکیدات جدی رئیس‌جمهور اهمیت چندانی قائل نیست. با توجه به اینکه بسیاری از مسائل اقتصادی مردم و جامعه ارتباط مستقیمی با وزارتخانه تحت‌امر نعمت‌زاده دارد، متاسفانه وی آنگونه که انتظار می‌رفت، نتوانسته عملکرد مثبتی از خود در این زمینه نشان دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
این آقا از اول هم اشتباهی بود کشور تو این برهه حساس به یه وزیر صنعت جوان و پرکار نیاز داره. هیات دولت تقریبا خانه سالمندان هستش. چن تا از این آقایون باید حتما عوض بشن تا کشور یه تکونی بخوره.دو سال عمر دولت رفت چشم به هم یزنیم 2 سال دیگه هم تموم میشه آب هم از آب تکون نخورده و کشور سر جاش درجا زده
حتما دکتر رحیمی شما انتخاب اصولگرایانه درستی بود نه؟؟؟؟؟؟
19
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
احتراما قدری جراید اواخر دروره ریاست جمهوری قبلی را ملاحظه فرمایید تا روشن شود چه کسانی آقای رحیمی را پای میز محاکمه کشیدند
Iran, Islamic Republic of
جناب آقاي دكتر روحاني، رياست محترم جمهور عزيز، لطفاً، حالا كه عدم كارايي ايشان بر همگان محرز گرديده،‌بهتر است در عزل ايشان تعجيل فرماييد. ان شاء ا... خداوند عمرتان دهد.
اوردنش از همون اول اشتباه بوده اما چون رییس ستاد بنفش بوده یه سهمی تو دولت داشته این اقا باید به فکر اخرت و...باشه
از سه ماه بعد رای اعتماد شما دارید مطلب میزارید که نعمت زاده رفتنیه
محسن
وزرای جوان و زحمت کش زیاده وزیری که میگن در چند هیئت مدیره هست چطور به نفع مردم و مملک دلسوزی کنه ؟
Iran, Islamic Republic of
کاری به سایت جهان نداره. این مطلب روزنامه آرمانه که ازمهم ترین روزنامه های وابسته به دولته .
دولت حسينقلى خانى :
آش بحدى شوره كه صداى آشپزاهم دراومده !!!!!!!!
United Kingdom
این هم ترفند این وزیر پیر است
نعمت زاده تصورش اینکه که در شرف استیضاح است شائیه انداخته که می خواهند برکنارش کنند
تا اخر دولت هم هستش
دقیقا همینطوره
عزیزان سرکاریم
این آقا وزیره تا اخر دولت هستش
ابوالفضل
France
دولت تدبیر بعد دوسال میخواد وزیرکشور عوض کنه خوبه حالا تدبیر داره وگرنه معلوم نبود...
United States
انتصاب باز نشسته هایی که خیلی انگیزه وتوان ندارند دروزارت اشتباه محض است.
این آقا اعتقادی به نظارت بر بازار نداره و بازرسا رو هم داشت اخراج میکرد . الان هم بازرسان و کلا نظارت رو بلاتکلیف رها کرده باز خوب شد که مجلس به داد اینا رسید.
Iran, Islamic Republic of
از همان ابتدا نباید ایشان در این مسند می نشست . باعث خیلی از اجحاف های اقتصادی که به مردم شد سیاست های غلط این بنده خدا بود
ملت
United States
اين آقا خودش يپا رئيس جمهوره!
اكه اين بابا كارى ميتوانست انجام دهد ،تا الان گرفته بود،پير ،دزد،ومغزش از كار افتاده،ثروت را از كجا اورده ،
الماسی
اقای روحانی خواهش میکنم این اقای نعمت زاده را کنار بگذارید ....
ناشناس
جناب آقای نعمت زاده پدر صنعت می باشد به کوپن چه ربطی داره