پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۷
۲۱

متهم اختلاس ۳۰۰ میلیاردی دستگیر شد

چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب: 422485
متهم اختلاس ۳۰۰ میلیاردی دستگیر شد.
متهم اختلاس ۳۰۰ میلیاردی دستگیر شد
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات،‌ متهم اختلاس ۳۰۰ میلیاردی یکی از بانک­های شهرستان قروه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کردستان دستگیر و روانه زندان شد.

اختلاس کننده که به خارج از کشور متواری شده بود با سلسله اقدامات گسترده اطلاعاتی عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در خارج از کشور دستگیر و به داخل کشور منتقل گردید.

بر اساس این گزارش متهم با اقدامات متقلبانه و برداشت از حساب سرفصل بستانکاران موقت (اتاق پایاپای) در تاریخ ۲۹/۵/۹۲ پس از اختلاس مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال با تهیه اسناد و مدارک جعلی به برخی از کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی تردد می­نمود که با تلاش و رد گیری اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در دام قانون افتاد.

شایان ذکر است بعد از ۷ ماه از اختلاس مذکور اقدام مشابهی در شهرستان بانه به وقوع پیوست که همه­ عوامل اختلاس پس از شناسایی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این خبر پوششی برای ضعف کارشناسی در مهاباد است.

من اگر بجای نمایندگان مجلس بودم یک نفر را تا زمان انتخابات استیضاح می کردم و ان وزیر واجا
Iran, Islamic Republic of

اگه دستگیر نمیشد چی میگفتی
mohamad
خوب شما که بلدید چرا خاوری رو بر نمی گردونید؟
چرا تهمت میزنید خاوری از همون زمان دادگاهش با شکایت ایران تحت تعقیب اینترپل (پلیس بین الملل ) کانادا سر دشمنیهاش با دولت ایران حاضر به تحویلش نیست
Iran, Islamic Republic of
ماشاا... چه خبر توی این مملکت !!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خوب بخوانید بعدا نظر دهید چه خبر توی این مملکت بوده
Iran, Islamic Republic of
پس 6500 میلیاردی چی میشه؟؟
محمد
Latvia
انشاء الله شاهد اقدامات بیشتر از این دست توسط وزارت اطلاعات در کشور باشیم . معتقدم اگر وزارت اطلاعات بموقع و درست و با حس مسئولیت بیشتر به وظایفش عمل کند بسیاری از مشکلات کشور در حوزه های اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و حتی اجتماعی بوجود نخواهد آمد . چون وزارت اطلاعات ما بسیار قوی است و شأن و جایگاهش بسیار رفیع که نباید دستخوش و متاثر از جریانات حزبی و سیاسی دولتی و غیر دولتی شود و اجرای منویات رهبری را ضرورتا باید در اولویت کار خود قرار دهد .و البته از ملاحظه و محافظه کاری و مصلحت اندیشی های بی مورد جدا پر هیز نماید .
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله
محمد
اسمش چی بود؟
چرا اعلام نمیشه ؟
چرا رسوا نمیکنین درس عبرت بشه؟
م
United Kingdom
افرین
از پرونده م ه چه خبر؟
بصیر
فقط دستگیری را به ملت خبر می دهند چه فایده با همان پول اختلاس با وثیقه آزاد می شوند
Iran, Islamic Republic of
منبع؟
سید
Iran, Islamic Republic of
اگر اجازه بدهند سربازان گمنام آقای خاوری را هم به کشور بر می گردانند، متاسفانه بعضی راضی به این امر نیستند چطور ریگی را توانستند خاوری سهل است.
بهرام
Latvia
مشکل همینه که وزارت اطلاعات منتظر دستور میشه .!! در صورتیکه این چنین ماموریتهایی جزء وظایف ذاتیشه و نباید منتظر وایسته تا کسی بهش اجازه بده . باید قبول کنیم که در دوران باصطلاح اصلاحات با یک توزطئه حساب شده پنبه این وزارتخانه ها را حسابی زدند و کک کسی هم نگزید حالا حالاها هم باید تاوان این کار را نظام و مردم بده ..
بازم ایول به سربازهای گمنام امام
جهان چی شده این دفعه حروف الفبایی هم نمیخوای اسم بیاری؟
Iran, Islamic Republic of
دستشون درد نكنه و خدا پشت و پناهشون اينها كه اينقدر قوي هستند كه جزايري و ريگي و اين اقا رو در خارج از كشور دستگير كردند چرا خاوري رو برنميگردونن تا مشخص بشه عوامل اصلي اختلاس3000تايي كيا بودن و چه كسي خاوري رو فراري داد و در اخرهم فقط نفرات غير اصلي البته گناهكار به زندان و اعدام محكوم شدند
کریم
United States
چرا پس خاوری را نمیتونند دستگیر کنند؟ متعجبیم
United Kingdom
البته این اختلاس 30 میلیاردی است نه 300 میلیارد. (در واقع 300 میلیارد ریال نه تومان)