چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

سود مرغ گوشتی در جیب دلالان!

سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 422335
مدیرعامل اتحادیه مرغداران استان اصفهان، گفت: شاهد آن هستیم که سودی از قراردادها به تولیدکننده نمی‌رسد و دلالانی که بین کشتارگاه‌ها و مرغداران قرار گرفته‌اند تنها از این سود بهره‌مند می‌شوند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، ایرج حیدری در همایش مدیریت تولید اظهار کرد: با توجه به بالا بودن هزینه‌های تولید در عرصه تولید مرغ، افزایش نقدینگی تولیدکنندگان یکی از راهکارهای مدیریت هزینه‌ها در شرایط کنونی است.

وی با توجه به مشکلات تولیدکنندگان مرغ گوشتی خاطرنشان کرد: با محوریت قرار گرفتن اتحادیه‌ها در فرآیند عرضه مرغ‌های گوشتی و اگر تشکل‌ها به طور مستقیم با پشتیبانی وارد قرارداد شوند می‌توان به بسیاری از مشکلات غلبه کرد.

این مسئول با تأکید بر اینکه پشتیبانی تخلفی انجام نداده و در قراردادها انحرافی به چشم نمی‌خورد گفت: شاهد آن هستیم که سودی از این قراردادها به مرغدار نمی‌رسد و دلالانی که بین کشتارگاه‌ها و مرغداران قرار گرفته‌اند تنها از این سود بهره‌مند می‌شوند.

حیدری همچنین خواستار تنظیم و عرضه بسته حمایتی از صنعت تولید مرغ گوشتی از سوی دولت شد و افزود: بستر این امر در اتحادیه مرکزی مهیا شده که نیاز است با طرح آن در هیئت دولت به صورت مصوبه ابلاغ شود.

وی همچنین از نمایندگان مجلس به عنوان ظرفیت‌های قابل توجه برای رفع مشکلات حوزه تولید نام برد و گفت: می‌توان با ارائه راهکارها و پیشنهادها و تعامل با نمایندگان ملت نسبت به تصویب لوایح و طرح‌های کمک‌رسان به حوزه تولید در صنعت مرغ اهتمام کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *