سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

اعلام اسامی ۷ ورزشکار دوپینگی

سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 422261
شورای صدور رای ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو) حکم محرومیت ورزشکاران متخلف و دوپینگی را اعلام کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا ، بر اساس اعلام دکتر رامین طباطبایی قائم مقام دبیرکل نادو، پس از طی مراحل قانونی احکام ورزشکاران متخلف به این شرح اعلام شد:

۱- پارسا ممینی(بسکتبال) به دلیل استفاده از ماده ممنوعه استانوزولول به مدت دو سال یعنی از ۱۲ اسفند ۹۳ لغایت ۱۱ اسفند ۹۵ از حضور در کلیه مسابقات و فعالیت های ورزشی محروم شد.

۲- سعید محمدی(بسکتبال) به دلیل استفاده از ماده ممنوعه استانوزولول به مدت دو سال یعنی از ۱۲ اسفند ۹۳ لغایت ۱۱ اسفند ۹۵ از حضور در کلیه مسابقات و فعالیت های ورزشی محروم شد.

۳- وحید اسلامی علی آبادی(بسکتبال) به دلیل استفاده از ماده ممنوعه استانوزولول به مدت دو سال یعنی از ۲۵ فروردین ۹۴ لغایت ۲۴ فروردین ۹۶ از حضور در کلیه مسابقات و فعالیت های ورزشی محروم شد.

۴- محمدرضا مرادیان(بسکتبال) به دلیل استفاده از ماده ممنوعه استانوزولول به مدت دو سال یعنی از ۲۵ فروردین ۹۴ لغایت ۲۴ فروردین ۹۶ از حضور در کلیه مسابقات و فعالیت های ورزشی محروم شد.

۵- مجید صالحی برزگر (بسکتبال) به دلیل استفاده از ماده ممنوعه هیدروکلروتیازید تریامترن به مدت شش ماه یعنی از ۲۵ فروردین ۹۴ لغایت ۲۵ مهرماه۹۴ از حضور در کلیه مسابقات و فعالیت های ورزشی محروم شد.

۶- بهمن جهاندیده (والیبال) به دلیل استفاده از ماده ممنوعه دگزامتازون به مدت چهار ماه یعنی از ۲۵ فروردین ۹۴ لغایت ۲۵ مرداد ۹۴ از حضور در کلیه مسابقات و فعالیت های ورزشی محروم شد.

۷- رهام پیروانی(شنا) به دلیل استفاده از ماده ممنوعه لتروزول به مدت دو سال یعنی از ۱۲ اسفند ۹۳ لغایت ۱۱ اسفند ۹۵ از حضور در کلیه مسابقات و فعالیت های ورزشی محروم شد.

۸- فرشید نادری(فوتبال) به دلیل استفاده از ماده ممنوعه تریامسینولون به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تبریک به فدراسیون محترم شنا
به این میگن کارتیمی
زدیدتوخال
حالادیگه همه پاکن
خدائی کارکدومتون بود
توحاج م... یا......