پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۸
۷

امیدوارم‌ جریان 'پدربزرگ' پشت‌ ماجرا نباشد/ دعوت میرزاده به مناظره

سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 422254
رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور گفت: برای شفاف‌ شدن موضوع بخشنامه دانشگاه آزاد، آقای دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد را به مناظره در جمع حقوق‌دانان، رسانه‌ها و دانشجویان دعوت می‌کنم.
امیدوارم‌ جریان
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمد ودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور صبح امروز در جمع خبرنگاران، درباره بخشنامه اخیر دانشگاه آزاد برای محدودسازی فعالیت‌های بسیج دانشجویی، گفت: پس از پیگیری این موضوع به صورت مکاتبات و نامه‌نگاری با دانشگاه آزاد که اسناد آن موجود است و در صورت لزوم منتشر می‌شود، بسیج دانشجویی درباره صدور این بخشنامه خلاف قانون مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی، علیه دانشگاه آزاد به مراجع قضایی شکایت کرد.

وی افزود: بسیج دانشجویی در پیگیری این مسئله تنها به قانون استناد می‌کند و چیزی فراتر از قانون را مطالبه نکرده و برخلاف برخی از ادعاها به دنبال امتیازخواهی یا کسب امتیازات فراقانونی نیست.

حیدری تاکید کرد: برای شفاف‌ شدن این موضوع بنده به عنوان مسئول بسیج دانشجویی، آقای دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد و رئیس هیئت نظارت تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد را به مناظره در جمع حقوق‌دانان، رسانه‌ها و دانشجویان دعوت می‌کنم که در فضایی حقوقی این مسائل را بررسی کنیم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: قطعا اگر آقای میرزاده این مناظره را نپذیرد این مسئله گویای این است که رئیس دانشگاه آزاد در این زمینه دچار تردید است.

وی تصریح کرد: امیدوارم جریان منتسب به پدربزرگ پشت جریانات اخیر دانشگاه آزاد نباشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقای حیدری برادر، میرزاده بدون اذن هاشمی حتی اجازه آب خوردن در دانشگاه آزاد را هم ندارد چه برسد که در مناظره شرکت کند.
ياسين
United Kingdom
پدر بزرگ قديمي شده اخوي ايشون الان حاج اقا خاطره تشريف دارن
م
United Kingdom
دانشگاه ازاد یعنی دانشگاه ازاد
محسن ع
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه، کسانیکه برای همه درخواست حبس و حصر و اعدام و بسته شدن میکنند، وقتی نوبت خودشان میرسد جیغ میکشند که ای وای دنیا را آب برد.
سیاح
Iran, Islamic Republic of
آقای محسن ع ، جالب تر از آن ، این است که : کسانی که به فتنه گران در دانشگاهها مسولیت دادند و خواستار آزادی عمل برای توطئه گران هستند ، اجازه فعالیت به ارزشمندترین قشر دانشجویی نمی دهند ۰
Iran, Islamic Republic of
با اين عکسي که شما از اين اقا گذاشتين لرزيديم و ترسيديم.....
برادر عزیز بسیجی

اینکه هر اختلافی پیش می اید بلافاصله تقا ضا مناظره می شود کار غلطی است باید از مجاری قانونی حل شود شما شکایت کرده اید مراجع قانونی جواب می دهند