جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۳

"عضو سابق شورای منافقین شجاع، جسور و مبارز است"

سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۷
کد مطلب: 422204
علی‌رغم گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی و افشای چهره پلید منافقین و معاندین و برخی از نفوذی‌ها در درون نظام، نشریاتی نظیر «چلچراغ» می‌کوشند تا دشمنان خارج‌نشین انقلاب اسلامی را به مخاطبان جوان خود شجاع، جسور و مبارز معرفی کرده و از آنها بت بسازند.
"عضو سابق شورای منافقین شجاع، جسور و مبارز است"
به گزارش جهان به نقل از کیهان، به طور مثال این نشریه در شماره ۶۱۳، مورخه ۱۳۹۴/۲/۱۹ «غلامحسین ساعدی» نویسنده و عضو سابق شورای ملی مقاومت منافقین را با این عناوین معرفی می‌کند: چهره‌ای جسور و مبارز، زندانی و شکنجه شده در رژیم شاه، با نوشته‌هایی عمیق و دهها تعریف و تمجید دیگر که در این مختصر نمی‌گنجد.

با این همه نشریه «چلچراغ» ارگان اصلاح‌طلبان جوان افراطی طرفدار سیدمحمد خاتمی این اطلاعات را عامدانه درباره «ساعدی» سانسور می‌کند تا خائن را خادم معرفی کند و نمی‌نویسد که اروتیسم و بیماری جنسی نوشته‌های ساعدی این عنصر هتاک ساواکی و زن‌باره این نشریه را در اندازه پاورقی‌های مبتذل مطبوعاتی پیش از انقلاب تنزل داده است.

چلچراغ به عمد نمی‌نویسد غلامحسین ساعدی بر اساس اسناد متقن موجود، پس از احضار به ساواک در سال ۵۴ و نمایش زندان رفتن به خدمت ساواک در می‌آید و اطلاعات همکاران خود را به ثمن بخس به ساواک می‌فروشد.

و بالاخره این آگاهی را از نسل جوان دریغ می‌کند که غلامحسین ساعدی با تابلوی لائیسم چپ افراطی با «جبهه دمکراتیک ملی» به سرکردگی هدایت‌الله متین دفتری عامل سازمان CIA در ابتدای انقلاب چه عملکردی داشته است.

ساعدی پس از افشای چهره واقعی گروهک‌های سیاسی در داخل به پاریس گریخته و به عضویت شورای ملی مقاومت رجوی درمی‌آید و در نوشته‌هایش رکیک‌ترین عقده‌گشایی‌ها را حتی علیه شهدای دفاع مقدس و امام راحل در هیئت نمایشنامه و مقاله و کتاب روا می‌دارد و در سال ۱۳۶۴ در گورستان پرلاشز‌ فرانسه به خاک سپرده می‌شود.

شایان ذکر اینکه دفتر پژوهشهای کیهان سالها پیش در دهه هفتاد به افشای سوابق سیاه این نویسنده هتاک و دائم‌الخمر ابتدا در صفحه پاورقی روزنامه و سپس در جلد هشتم از مجموعه کتابهای «نیمه پنهان»، چهره بی‌نقاب ساعدی را در برابر قضاوت مردم و تاریخ قرار داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرگ بر منافق
امید
United Kingdom
مرگ بر منافقین
توفیقی از قزوین
چهره منحوس منافقین ،ستون پنجمی صدام آنقدر کریه است که عناصر پست آن جرات ندارند ماهیت پست خود را آشکار کنند و با اینگونه حرکات سعی در تخطئه عناصر دون صفت آنرا دارند