چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۳

تخصیص یک روز پول نفت کشور به فقرا

سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۵۰
کد مطلب: 422193
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سوابق مباحث مربوط به تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در شورای انقلاب و تخصیص یک روز پول نفت کشور به فقرا گفت: کمیته امداد میراث امام راحل در جامعه است که الحمدلله در طول سال های پس از انقلاب از لحاظ کمی و کیفی رشد داشته است.
به گزارش جهان از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار پرویز فتاح سرپرست جدید کمیته امداد امام خمینی(ره)، کمک به تحصیل فرزندان خانواده های نیازمند و همچنین توانمندسازی خانواده ها را از طرح های بسیار خوب و مثمرثمر کمیته امداد دانست و اظهار امیدواری کرد که در دوره ی جدید نیز به این اصل مهم توجه بیشتری شود که اگر تور ماهیگیری به یک نیازمند بدهیم، بهتر از آن است که هر روز به او ماهی بدهیم.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به پرویز فتاح سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: مسوولیت در کمیته امداد را یک لطف الهی بدانید که به شما فرصت دستگیری از نیازمندان را عطا کرده است.

پرویز فتاح نیز در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از برنامه های خویش برای گسترش فعالیت های کمیته امداد، اظهار امیدواری کرد که از تجربیات ارزشمند رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جهت بهبود کارها استفاده کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سالتاوار
من که باورم نمی شود.زیرا مسئولان ثروتمند همیشه به نفع ثروتمند قدم برمی دارد.خدا را شکرمسئولان کشورهم ثروتمندهستند.
شهاب
Iran, Islamic Republic of
خدمت به فقرا لطف اللهی است برای دیگران برای خود هاشمی کمک به اغنیاء لطف است
Iran, Islamic Republic of
البته فكر كنم يك روز پول نفت خيلي بيشتر از اين حرفها باشه!