جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۵
۱

قدردانی از مادران فوتبالیستها/تصاویر

دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۲
کد مطلب: 422181
بازیکنان تیم فوتبال آژاکس آمستردام برای قدردانی از مادران خود اقدام جالبی انجام دادند.
به گزارش جهان به نقل از فرارو، بازیکنان تیم فوتبال آژاکس آمستردام، نایب قهرمان فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال هلند، روز گذشته (یکشنبه) پیش از مصاف خانگی خود با تیم کامبور اقدامی جالب توجه انجام دادند.

قرمز و سفیدپوشان پایتخت هلند که این فصل در رقابت با پی‌اس‌وی آیندهوون برای کسب عنوان قهرمانی لیگ تسلیم شده‌اند، به مناسب روز جهانی مادر، همراه با مادران خود وارد زمین بازی شدند و با تقدیم دسته گل و گرفتن عکس یادگاری به آنها، این روز را برای مادرانشان به یاد ماندنی کردند.

آژاکس این بازی خانگی را با نتیجه سه بر صفر به سود خود به پایان رساند و فاصله خود را با فاینورد رده سومی به ۱۲ امتیاز افزایش داد.

عکس‌های منتشر شده از این اقدام بازیکنان آژاکس را در زیر می‌بینید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فکر کردم تو ایرانه
خیلی خوشحال شدم
چون بعضی وقتا فکر میکنم که اگه زنای ایرانی اخیرا تمایل شدیدی به کسب قهرمانی و رتبه علمی و چه و چه دارند و در عوض تمایلی برای رشد و تربیت فرزند ندارند خیلیش به این خاطر باشه که وقت پیروزیه فرزنداشون و قهرمانی اونها هیچ وقت از این مادران یاد نشده
کلا مادر یه قهرمان بودن هیچ وقت یه ارزش نبوده حال اون که خیلی مهمه و باید مورد توجه قرار بگیزه