جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
محمدرضا خاتمی:

اصلاح‌طلبان با یک لیست وارد انتخابات میشوند

دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۴
کد مطلب: 422178
سخنگوی حزب منحله مشارکت با بیان اینکه به دنبال این هستیم که با یک لیست واحد در انتخابات مشارکت کنیم، گفت: قدم‌های خوبی برداشته شده و امیدواریم در آینده نتایج آن را ببینیم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سید محمدرضا خاتمی سخنگوی حزب منحله مشارکت عصر امروز (دوشنبه) در حاشیه مراسم ختم صادق آینه‌وند در جمع خبرنگاران، در پاسخ به این پرسش که برخی از اصلاح‌طلبان به شورای راهبردی و مشورتی اصلاح‌طلبان انتقاد دارند و می‌گویند باید احزاب محوریت قرار بگیرند، اظهار داشت: انشاءالله که همه اصلاح‌طلبان بتوانند موفق باشند.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس که توصیه شما به اصلاح‌طلبان برای وحدت چیست، خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان به شدت به دنبال اجماع هستند قدم‌های خوبی در این راه برداشته شده و به آینده نیز امیدوار هستند.

سخنگوی حزب منحله مشارکت ادامه داد: علی‌رغم تفاوت سلیقه‌هایی که در طیف اصلاح‌طلب وجود دارد به دنبال این هستیم که با یک لست واحد در انتخابات مشارکت کنیم. قدم‌های خوبی برداشته شده و امیدواریم در آینده نتایج آن را ببینیم.

خاتمی در مورد ممنوع‌ البیانی رئیس دولت اصلاحات نیز مدعی شد «تا جایی که بنده می‌دانم این موضوع هیچ مبنای قانونی ندارد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *