شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۷
۷
اختلاف داخلی حقیقت را فاش کرد؛

افشای کمک‌های مالی دانشگاه آزاد به احزاب اصلاح‌طلب توسط مدیر این دانشگاه +تصویر

دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب: 422111
حوزه ی تشکل های دانشجویی همیشه مورد توجه و سو استفاده ی احزاب بدلی و کم توان در عرصه سیاسی بوده است و حمایت های مالی از آنان همواره مورد انتقاد شدید دانشجویان بوده و هست.
افشای کمک‌های مالی دانشگاه آزاد به احزاب اصلاح‌طلب توسط مدیر این دانشگاه +تصویر
به گزارش جهان،‌ سایت بهاران نیوز که زیر نظر یکی از مسؤولان تشکلهای دانشگاه آزاد اداره می شود با انتشار تصویر پیامک دبیرخانه تشکلهای دانشگاه آزاد نوشت:

صبح امروز پیامکی شبیه بیانیه های محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به فلسطین از جانب کشورهای غربی که بیشتر جنبه تبلیغاتی دارند تا حمایت از مظلومان، از طرف اداره کل تشکل های دانشگاه آزاد برای اعضای تشکل های دانشجویی ارسال شد متن عجیب و قابل تحلیل این پیام به شرح ذیل است:

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000422/nf00422111-2.jpg

فعالان محترم تشکلها
با سلام، خوشبختانه با حمایت و تدبیر شما فضای تشکلها بر مدار قانونگرایی و عدالت قرار گرفته است. تشکیل منظم هیات نظارت مرکزی و تصویب شورای معین آن در سال جاری، برگزاری انتخابات اتحادیه ها بر مدار انصاف توسط ناظرینی عادل و کارکشته و واگذاری چینش سمتها به خود منتخبین دست عده ای حقیر و ناچیز مواجب بگیر احزاب را از مهندسی جریانات تشکلها کوتاه کرده است و آخرین حلقه های پسمانده آنها نفسهای واپسین خود را میکشند. لذا توصیه می نماید که مراقبت شود در این روزهای واپسین، استقلال و متانت طبع شما عزیزان مورد سو استفاده ایشان در فضای مجازی و … قرار نگیرد. بحمدلله آنچنان درسی عنقریب خواهند گرفت که دستمایه طنز و تحقیرآیندگان خواهند شد.
و من ا… التوفیق
/ دبیرخانه تشکلها”

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000422/nf00422111-1.jpg

به گزارش بهاران، به دنبال این پیامک می توان گفت که به طور حتم قانونگرایی نمی تواند چیزی شبیه لغو برنامه های تشکل های دانشجویی به دستور اداره امور مربوط به تشکل های دانشجویی و دخالت در امور تشکل ها باشد. امری که در طی دو سال گذشته بارها اعتراض دانشجویان را در پی داشته است.
خبر افشاگری بهاران
https://www.jahannews.com/images/docs/files/000422/nf00422111-3.jpg

اما نکته بعدی این است که هنوز هدف حمایت از برخی اعضای احزاب خاص که سابقه مطلوبی در میان جبهه اصلاح طلبان و شخصیت هایی نظیر آیت الله هاشمی رفسنجانی و رییس جمهور اصلاحات ندارند مشخص نیست. اعضای یکی از این احزاب اخیرا با ارایه طرحی از اداره کل تشکل های دانشگاه آزاد طلب حمایت مالی نموده اند. حوزه ی تشکل های دانشجویی همیشه مورد توجه و سو استفاده ی احزاب بدلی و کم توان در عرصه سیاسی بوده است و حمایت های مالی از آنان همواره مورد انتقاد شدید دانشجویان بوده و هست. پیامک اخیر اداره کل تشکل ها حاوی پیام های مبهمی است که آن را از سایر پیامک ها متمایز می کند. اینکه انگار در فضای مجازی نسبت به موارد مطرح شده در این پیامک واکنش های موثری از سوی اعضای تشکل ها صورت گرفته است و اداره کل تشکل های دانشگاه آزاد را مجبور به پاسخگویی و شفاف سازی نموده است.

لازم به ذکرست در آینده ای نزدیک گزارشی جامع از تخلفات مالی در اداره رسیدگی کننده به امور تشکل های دانشگاه آزاد منتشر می شود.

انتشار سند فعالیت انتخاباتی دانشگاه آزاد
 
به گزارش جهان، دانشگاه آزاد در دوره مدیریت عبدالله جاسبی، از چهره های مورد حمایت و نزدیک به هاشمی رفسنجانی، همواره از سوی منتقدان به سوء استفاده از این دانشگاه در راستای مسائل انتخاباتی متهم بوده است. و در این باره اسنادی نیز تاکنون در رسانه‌‌ها منتشر شده است.

یکی از اسناد مورد اشاره منتقدین درباره تلاش‌های انتخاباتی مسئولان دانشگاه آزاد، به صورتجلسه‌ای مربوط می‌شود که طی آن حسین امیدوار، مشاور عبدالله جاسبی و مدیرکل وقت تشکل‌های سیاسی دانشجویی دانشگاه آزاد، از اساتید و دانشجویان و تشکلهای این دانشگاه می خواهد که در انتخابات ۸۸ از میرحسین موسوی حمایت کنند.

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000348/nf00348865-1.jpg

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000348/nf00348865-2.jpg

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000348/nf00348865-3.jpg


در این جلسه که اساتید دانشگاه و نماینده جاسبی و برخی از مسئولین تشکلهای دانشجویی حضور دارند، پس از بحث های مفصل، در نهایت تصمیم گرفته می شود که دانشگاه آزاد از طریق اساتید و تشکل ها به طور رسمی با ستاد موسوی همکاری کنند.

همچنین در این جلسه برنامه ریزی می شود که از میرحسین موسوی در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات که فائزه و فاطمه هاشمی در آن حضور دارند دعوت بعمل آید.

علاوه بر این سند نیز، در برهه‌هایی اسناد و گزارش هایی در خصوص نقش برخی از مدیران ارشد دانشگاه آزاد در حوادث پس از انتخابات ۸۸ منتشر شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تشکلها در دوره میرزاده فرمایشی و نمایشی شده است
امیرعلی
در کدام دانشگاه فردی با حکم رییس دانشگاه با عنوان مدیرکل!!تشکلها و حقوق 12 میلیون تومانی د ماه منصوب می شود این فقط دانشگاه آزاد است که میرزاده برای قدمیاری حکم مدیرکلی با راننده و دفتر و ...زده پس چه انتظاری دارید که تشکلها فرمایشی نباشد
با نام
آقا ازمون پول میگیرن تا امکانات دانشگاه زیاد کنن یا به حمایت از فتنه گران بپردازند؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای دکتر میرزاده
ریاست محترم دانشگاه
با سلام
افزایش 15 درصدی حقوق کارکنان غیر هیات علمی بی انصافی فاحشی نسبت به انها تلقی گردیده است حالا این موضو عچه از طرف هیات امنا دانشگاه بوده وچه شخص حضرتعالی چراکه کارگران17درصد وبازنشستگان ومستمری بگیران 15درصد افزایش داشته اند واین موضوع برای انتظارت سال 94 از کارکنان هم خوانی ندارد ودر جهت عکس ان خواهد بود .ومرتب تهدیدات دوران دکتر جاسبی درمورد وضعیت اینده شغلی کارکنان درحال تکرار شدن بنام چابک سازی است.ومعنی ومفهوم انرا درک می کنند وعده شما مبنی همسان سازی حقوق کارکنان درسال 94 مطابق دانشگاهای دولتی که فرمودده بودید در بودجه سال 94 پیش بینی شده به کجا رسید؟؟؟؟وایا قصد دارید کارکنان را با وعده وشعار سر گرم کنید وبه سطوح مدیران کلان توجه بکنید بدانید که با اشتباه فاحشی روبرو هستید چراکه ستون های این دانشگاه بدست کارکنان برافراشته شده وامروزه به اینجا رسیده است. .لازم است درارتباط با قشر نیازمند که سالیان سال است حقوق انها نادیده گرفته شده است.صادقانه برخورد شود نه با عوام فریبی ومصلحت اندیشی منافع یکطرفه دانشگاه وهذا القصص
مدیر به اصطلاح محترم سایت!بدنبال فساد در وزارتخانه ها،ادارات دولتی،حیف و میل بیت المال نیز باشید،خدا انسانهای غرض ورز رو مورد لعن خود قرار میدهد،ان شاءالله که نيتتون الهی هست که بسیار بعيده،خودتونو اصلاح کنید.
کارمند دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
مقصر این جریان کارکنان این دانشگاه هستند که نشسته اند و هیچ مطالبهای ندارند آخر مقصر هم نیستیم چون دستمان به جایی بند نیست وقتی حاج آقا و خواهر زادهاش همه کارست کل دانشگاه ماس ماست شما نمی خوان برین به جهنم ..پس ای کارکنان در تمام واحد های دانشسگاهی به فکر کار دیگری باشید که هدف این گروه به تارج دادن کل دانشگاه است ( به قول یکی از نمایندگان تام اختیار به فکر کار باشید چون ...)
این اصلاح طلب ها در سایت ها و نشریات خود رقیبان خود را متهم به استفاده از پول های کثیف در انتخابات می کنند ولیکن خودشانرطب خورده هستند .