جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۲

احتمال بازگشت خاوری را ضعیف می بینم

يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب: 421998
معاون اول قوه قضاییه، بازگرداندن خاوری را آزمونی برای کشورهای مدعی مبارزه با فساد دانست و گفت: احتمال بازگشت او را ضعیف می بینم، اما ناامید نیستم.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای عصر یکشنبه در حاشیه همایش سراسری قضات دادسرای عموی تهران در جمع خبرنگاران، درمورد تغییر قاضی پرونده مدیران عامل بانک های مسکن، صادرات و ملی افزود: اطلاعی پیدا نکرده ام که قاضی جدید چه کسی است، اما وقتی که یک قاضی مسوولیتی پیدا می کند و یا از جایی به جای دیگر منتقل می شود، طبیعتا پرونده به دست فرد دیگری سپرده می شود.

وی درمورد پرونده ۱۰ ابر بدهکار بانکی گفت: برخورد با بدهکاران بانکی جدی است و تعدادی از این پرونده ها به دادگاه رفته و تعدادی نیز در دادسرا است.

به گفته سخنگوی قوه قضاییه، برخی نیز با قید وثیقه آزاد شده اند و در حال پرداخت بدهی های خود هستند.

محسنی اژه ای همچنین درباره پرونده اختلاس ۳۲ میلیاردی صندوق رفاه دانشجویی افزود: این پروژه جدیدی است که اخیرا گزارش داده اند و به آن رسیدگی می شود.

معاون اول قوه قضاییه نسبت به رسیدگی هرچه سریعتر به پرونده مهاباد ابراز امیدواری کرد و درمورد قانون آیین دادرسی کیفری گفت: در مواردی اصلاحاتی انجام شد که این اصلاحات در کمیسیون قضایی مجلس پذیرفته شده و به صحن علنی مجلس می رود.

وی ادامه داد: کلیات قانون آیین دادرسی کیفری در تیر ماه اجرا می شود.

معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به سووال خبرنگاری مبنی بر برگزاری همایش های نظیر همایش قضات در کلانشهرها گفت: حجم کارها بگونه ای است که به خودمان اجازه نمی دهیم، همایش های مکرر برگزار شود.

وی ادامه داد: البته اینگونه همایش ها در طول سال در برخی استان ها برگزار می شود.

محسنی اژه ای تاکید کرد: مهم این است که بتوانیم مسایل و مشکلات موجود را در این همایش ها رسیدگی کرده و تا آنجا که ممکن است، این مشکلات را رفع کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ما که یه آدم معمولی هستیم اینو از اول می دونستیم .ایشون بعد از چند سال تازه کشف کردند !! واقعا که ...
حسن
Iran, Islamic Republic of
بگویید خاوری فامیل جه کسی است تا مردم بفهمن