پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
«۳۳ سال سکوت» عصر سه شنبه رونمایی می شود

رونمایی از مستند زندگی جانبازی که پناهنده شد+تیزر

يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب: 421952
مستند «۳۳ سال سکوت» تازه‌ترین اثر تولیدشده در موسسه فرهنگی آرمان مدیا، سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت در خبرگزاری فارس رونمایی می‌شود.
رونمایی از مستند زندگی جانبازی که پناهنده شد+تیزر
به گزارش جهان به نقل از فارس، این فیلم روایتی است از فراز و نشیب های زندگی یک جانباز پناهنده به آلمان که علاوه بر بیان علل پناهندگی، از اعتقادات و افکار خود درباره برخورد مسئولین و مردم با مجروحان جنگ، سخن می‌گوید و سکوت ۳۳ ساله اش را می‌شکند.

پناهندگی یک جانباز، موضوعی است که پیشتر در فیلم سینمایی «از کرخه تا راین» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا مورد اشاره قرار گرفته بود و این بار در «۳۳ سال سکوت» با عمق بیشتری بررسی و مطرح می شود.

 

مراسم رونمایی از این فیلم مستند پس فردا (سه شنبه ۲۲ اردیبهشت) ساعت ۱۸ در خبرگزاری فارس با حضور تعدادی از فعالین سیاسی، فرهنگی و هنری کشور برگزار می‌شود.

آرمان مدیا پیش از این، مستند‌های «میراث آلبرتا۱ و ۲» را تولید کرده بود که با استقبال گسترده مخاطبین روبرو شد. عوامل سازنده «۳۳ سال سکوت» عبارتند از حسین شمقدری (کارگردان)، محمدحسن مددی (تهیه کننده) و محسن اخوان فر (مدیر تولید و ارتباطات)

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاع بیشتر در خصوص این فیلم می توانند به سایت www.33SAL.ir مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *