جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۲

مجاهد افغانی: جانم فدای سیدعلی

يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 421888
رزمنده تیپ فاطمیون می گوید: حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر ما نیز است.امید دارم که توفیقی یابم و ایشان را از نزدیک ببینم. من حاضرم تمام زندگیم را فدای سیدعلی کنم.
به گزارش جهان، آقامیلاد یکی از رزمندگان تیپ فاطمیون(مدافعان حرم افغانستانی) در گفت‌و‌گو با دفاع پرس با اهدای سلام خدمت امام زمان(عج) و تمامی رزمندگانی که در حال خدمت به مسلمین هستند، در رابطه با حضور خود در راه دفاع از عتبات عالیات اظهار داشت: نیت ما این است که از حریم اهل بیت(ع) و مسلمانان دفاع کنیم و می‌خواهیم اثبات کنیم که شیعه زنده است و نمی‌گذارد به حریم اهل بیت(ع) و مسلمانان آسیبی وارد شود.

وی در ادامه با بیان اینکه با یاری خدا و امام زمان(عج) ما این راه را ادامه خواهیم داد، خاطرنشان کرد: ما همواره گوش به فرمان رهبرمان سیدعلی هستیم.

رزمنده تیپ فاطمیون افزود: تصورش را نمی‌کردیم که روزی برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) به سوریه برویم. می‌گفتیم ما کجا و حرم بانوی‌ کربلا کجا. اما آقا امام زمان(عج) به ما نظری کرد و توانستیم در این راه گام بگذاریم و از مادرمان حضرت زهرا(س) می‌خواهیم که شفیع پدر و مادر ما در آن دنیا باشد.

وی بیان کرد: اولین گروه از نیروهای افغانستانی مدافع حرم که به سوریه اعزام شدند، ۱۰ نفر بودند. در مرحله‌ی دوم ۲۰ نفر بودند و در مراحل بعدی جمعیت بیشتری به این جمع پیوستند. با وجود فشارهایی که در داخل کشور خودمان و در دیگر کشورها روی ما بود، سختی‌ها را بر جان خریدیم و با درخواست از درگاه باری تعالی توانستیم در سوریه حضور یابیم.

آقامیلاد در ادامه به اولین دیدار خود با ابوحامد فرمانده مجاهد و شهید تیپ فاطمیون اشاره کرد و گفت: بار نخستی که به دمشق رسیدیم ابوحامد به استقبال ما آمد و گفت: "هدف ما مقدس است." ما همواره به حرف‌های ابوحامد گوش می‌دادیم. او برای رزمندگان تیپ فاطمیون همانند یک پدر بود که در نهایت به آرزویش رسید و در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) به شهادت رسید.

این مدافع حرم در رابطه با سایر دوستان و همرزمان خود در تیپ فاطمیون خاطرنشان کرد: در دوره‌ی آموزشی دوستان زیادی داشتیم که در کنار فعالیت‌های آموزشی، بگو و بخندهای زیادی داشتیم. بسیار هوای همدیگر را داشتیم اما حال آنان در کنار ما نیستند و ان شاءالله این شهدا شفیع ما در نزد مادرمان حضرت زهرا(س) باشند.

وی با بیان اینکه در روزهای آخر آموزشی شور و شوق بسیاری برای اعزام داشتیم، تصریح کرد: شوق دفاع از حرم به حدی بود که همه‌ی بچه‌ها مشغول شیطنت و شادی بودند. در کنار این شادی‌ها نیز گاهی اشک شوق‌مان جاری می‌شد.

رزمنده مدافع حرم با اشاره به دوستان همرزم شهیدش، خاطرنشان کرد: شهید "سیدحمید یزدانی" یکی از بهترین دوستانم بود که از افغانستان آمده بود. او سختی‌های بسیاری را برای آمدن به سوریه متحمل شده بود. از دست طالبان فرار کرده بود و با زحمت بسیار از مرز گذشته بود. طالبان برادر قرآنی‌اش را چون می‌خواست به سوریه برود، انگشتان دستش را قطع کردند.

وی در ادامه به بیان آرزوی خود پرداخت و گفت: نخست آرزویم فرج آقا امام زمان(عج) است. سلامتی رهبر عزیزمان نیز دیگر آرزوی من است. ان شاءالله خداوند هیچگاه سایه‌اش را از سر مردم ایران و ملت شیعی و مسلمان جهان کم نکند.

آقامیلاد افزود: اگر آبرویی خدمت آقا امام زمان(عج) داشته باشم و آقا بفرمایند که درخواستی داشته باشم، نخست اینکه بنده کسی نیستم که چیزی از امامم بخواهم اما من از کودکی بی پدر بزرگ شده‌ام و مادرم ما را به سختی بزرگ کرده است. از ایشان می‌خواهم که شفیع مادرم باشند و دیگر هیچ چیز نمی‌خواهم، نه بهشت می خواهم و نه پاداشی و اگر من را به جهنم هم ببرند راضی هستم.

رزمنده تیپ فاطمیون تصریح کرد: حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر ما نیز است. ما همواره دعا می‌کنیم که ایشان در سلامت باشند و ما آماده و گوش به فرمان سیدعلی هستیم. تاکنون رهبرمان را ندیده‌ام اما همین‌قدر که چشممان به عکسش می‌خورد و متوجه نگاه و توجه او به خود می‌شویم، راضی هستیم. البته امید دارم که توفیقی یابم و ایشان را از نزدیک ببینم. من حاضرم تمام زندگیم را فدای سیدعلی کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ﺧﻮﺵ ﺑﺤﺎﻟﺘﻮﻥ. ﻣﺎﺭﻭﻫﻢ ﺩﻋﺎﻛﻨﻴﺪ ﺑﺘﻮاﻧﻴﻢ ﻣﺜﻞ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ اﺳﻼﻡ ﺧﺪﻣﺖ ﻛﻨﻴﻢ
رضا
United Kingdom
احسنت، ماشااله و هزاران آفرین بر مجاهدان مخلص راه حق و مدافعان حریم قدسی اهل بیت...