سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۳
۱۷

خبر آشنا از تغییر برخی از وزرا و استانداران

شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب: 421777
مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفت: برخی از سفرهای استانی برای تیم رئیس‌جمهور روشن کرد که بر خلاف تصور اولیه بعضی از استانداران توانایی کافی برای اداره استان را ندارند لذا تغییرات در دولت هم در سطح وزرا و هم در سطح استانداران اتفاق خواهد افتاد.
خبر آشنا از تغییر برخی از وزرا و استانداران
به گزارش جهان به نقل از فارس، حسام‌‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در گفت‌وگویی با یکی از نشریات اصلاح‌طلب اظهار داشت: در حوزه وزارت کشور رئیس‌جمهور با انتخاب وزیر کشوری که کاملاً برای شخص رئیس‌جمهور مورد اعتماد بود و او را فراجناحی می‌دانست سعی کرد این پیام را به جامعه بدهد که با یک دوره توأم با آرامشی مواجه خواهیم بود.

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور تصریح کرد: انتخاب استانداران هم عملا با موافقت این هیأت دولت انجام می‌شود. فقط وزیر کشور و رئیس‌جمهور در این باره تصمیم نمی‌گیرند. استاندارانی که انتخاب شده‌اند مورد تأیید هیأت دولت هستند و البته هیچکس هم نمی‌تواند ادعا کند که بهترین انتخاب‌ها انجام شده است.

آشنا ادامه داد: برخی از سفرهای استانی برای تیم رئیس‌جمهور روشن کرد که بر خلاف تصور اولیه بعضی از استانداران توانایی کافی برای اداره استان را ندارند لذا تغییرات در دولت هم در سطح وزرا و هم در سطح استانداران اتفاق خواهد افتاد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
نگفتند کی؟ می دانند کمتر از دوسال فرصت دارند ؟اگر جبران نکنند قطعا دولت را از دست می دهند این مردم با هیچ کس تعارف نمی کنند همین طور که بالا می برند سریع تر زمین می زنند
لازم نبود به سایر استانها بروند تا ببینند؛ همینجا در خود تهران هم بسیاری از مدیران ارشد دولت توانایی کافی برای اداره مملکت ندارند.
مهم نیست
فکری هم برای ترکان بکنند که مناطق ازاد را ...
ایرانی
این دولت دولت متمولین است نه مستضعفین.
وزیر محترم نفت را لطفا در اولویت قرار دهید.
و من الله توفیق
چرا؟
افشین تهران
بخاطر اینکه شاهد استات اویل و کرسنتی دوباره نباشیم و بنزین وارداتی مصرف نکنیم.
بصیر
مردم لحظه شماری می کنند کی دوران دولت بی تدبیر تمام می شود خدایا کمک کن این مملکت امام زمان علیه السلام را نزدیک انتخابات شد مدیرانی را تو استانداری ها می گذارند اصلاح طلب یا حامی اصلاح طلب باشد .پیش بینی هاشمی سردار اصلاح طلب ها این است که وحدت بین اصولگرا وپایداری هیچ موقع بوجود نمی آید پس مردم باید بخاطر ارزش ها ی انقلاب دیگر گول گندم ری را نخورند
الماسی
وزیر کشوری که اول با اب وتاب خبر از پولهای کثیف بده وبگوید می ایم ودرمجلس با مدرک ثابت میکنم که این پولها در انتخابات مجلس موثر بوده اند وبعد بیاید بگوید دروغ گفتم معذرت میخواهم .این وزیر است ،اقای روحانی هرچه سریعتر تعدادی از وزرا وفرمانداران واستان داران که خط ایشان را نمیخوانند برکنار کند ،وکسانی را انتخاب کنند که هم برای مردم کار کنند وهم در خط ایشان باشند
محمد
لطفا استاندار ایلام را هم لحاظ بفرمایید ممنون میشویم
کاظم
اختيار از دست دولت خارج است وتندروهاى فتنه گر خط ميدهند
رضا
Iran, Islamic Republic of
وزیر آموزش و پرورش در اولویت تغییر باشه بهتره.
اگه همشون استعفا میدادند خوب بود ، چون هیچ هنری برای حل مشکلات ندارند
اصفهانو دریابید که داره از دست میره
وزیر کشود نه اصولگرا نه اصلاح طلب ونه مستقل است بلکه به اقتضای فرصت وپست ومقام موضع می گیرد .
Iran, Islamic Republic of
یعنی میخوان بگن بقیه دولتمردان خوبن! نتیجه بولدوزری عمل کردن در عوض کردن مسئولان این نتایج رو داره
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
در این دولت تعدادی از وزرا نه توان دارند و نه دیگر می توانند در این شرایط کارایی داشته باشند وزیر کشاورزی که در این دوسال هیچ کاری نکرد وزریر نفت که هیچ وزیر صنعت هم که هیچ وزیر مخابرات هم که هیچ همه اینها را باید در وحله اول عوض کنند