پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
اسامی بازیکنان پرسپولیس اعلام شد؛

نوری، عالیشاه و طارمی خط خوردند !

شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب: 421747
اسامی بازیکنان پرسپولیس برای بازی با گسترش در حالی اعلام شد که در این فهرست نام محمد نوری، مهدی طارمی و امید عالیشاه دیده نمی‌شود و ایوانکوویچ تصمیم گرفته به این بازیکنان قبل از دربی استراحت بدهد.
به گزارش جهان به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سوشا مکانی، مسعود همامی، مایکل اومانا، مهدی جعفرپور، مهدی دغاغله، ژوزه تادئو، افشین اسماعیل‌زاده، رضا خالقی‌فر، میلاد کمندانی، هادی نوروزی، فرناندو گابریل، بابک حاتمی، علی علیپور، حمیدرضا علی عسگری، احمد نورالهی، مهرداد کفشگری، محمد عباس‌زاده و مبین میردورقی ۱۸بازیکنی هستند که پس از تمرین امروز راهی هتل المپیک خواهند شد.

سرخپوشان پس از صرف ناهار به فرودگاه خواهند رفت تا با پرواز ساعت ۱۶:۳۰ تهران را به قصد تبریز ترک کنند. این تیم فردا یکشنبه به مصاف گسترش فولاد تبریز خواهد رفت.

علیرضا نورمحمدی که دو اخطاره است، محمد خانزاده با توجه به محرومیت انضباطی و محسن بنگر به جهت آسیب‌دیدگی، غایبان این سفر هستند. برانکو همچنین به نفراتی چون؛ محمد نوری، امید عالیشاه و مهدی طارمی با توجه به فشردگی بازی‌ها، استراحت داد.

به گزارش مهر، پرسپولیس در هفته پایانی لیگ باید به مصاف استقلال برود و به نظر می‌رسد برانکو ایوانکوویچ به سه بازیکن اصلی خود برای دربی استراحت داده است. نکته جالب فهرست ۱۸ نفره پرسپولیس حضور مبین میردورقی است؛ بازیکنی که حضورش در جمع سرخپوشان با حرف و حدیث‌های زیادی همراه بود. همچنین ژوزه تادئو بعد از مدت‌ها دوری از فهرست ۱۸ نفره اینبار فرصت همراهی سرخپوشان را یافته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *