جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۰
۵

بسیج دانشجویی از دانشگاه آزاد شکایت کرد

شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب: 421722
روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی با انتشار بیانیه‌ای از شکایت سازمان بسیج دانشجویی از دانشگاه آزاد به دلیل بخشنامه غیرقانونی این دانشگاه در ارتباط با تشکل‌های دانشجویی خبر داد.
بسیج دانشجویی از دانشگاه آزاد شکایت کرد
به گزارش جهان، روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی با انتشار بیانیه‌ای از شکایت سازمان بسیج دانشجویی از دانشگاه آزاد به دلیل بخشنامه غیرقانونی این دانشگاه در ارتباط با تشکل‌های دانشجویی خبر داد.

در این بیانیه آمده است: پیرو تصویب و ابلاغ بخشنامه غیرقانونی با موضوع فعالیت تشکل‌های اسلامی، سیاسی، دانشجویی به تاریخ ۹۳/۹/۱۶ بسیج دانشجویی مراتب اعتراض خود را نسبت به این بخشنامه اعلام کرده و مستندات بخش‌های غیرقانونی آن را برای مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کرد.

بسیج دانشجویی در این بیانیه تصریح می‌کند: با تأسف فراوان باوجود مدارک روشن و غیرقابل‌انکار از تعارض بندهای بخش‌نامه مذکور با متن صریح قانون، این دانشگاه علاقه‌ای به اصلاح و ابطال بخشنامه غیرقانونی خود نشان نداد.

در ادامه بیانیه تأکید شده است: بسیج دانشجویی بر اساس حق قانونی و شرعی خود برای جلوگیری از اعمال این بخشنامه خلاف قانون که باهدف محدودسازی و جلوگیری از فعالیت‌ دانشجویان بسیجی ابلاغ‌شده بود شکایت خود را علیه دانشگاه آزاد اسلامی رسماً به قوه قضائیه تحویل داد.

در پایان روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی خاطرنشان کرده است: امیداست مسئولین محترم قوه قضاییه در اسرع وقت به این شکایت رسیدگی کرده و با صدور دستور لغو بخشنامه مذکور بار دیگر قاطعیت این قوه در صیانت از قانون و حقوق قانونی ملت و برخورد با متخلفین را به نمایش درآورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بسیجی
ارتش 20 ميلیونی امام روح‌الله به پا خواهد خواست و به یاری خدا پس از بیداری اسلامی به ارتش 200 ميلیونی سيدعلی تبدیل خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
اقدام درستي است، يكي بايد جلوي اين آقايان را بگيرد.
ناصری
Iran, Islamic Republic of
مگر بسیج دستاورد انقلاب اسلامی نیست ؟ مگر وظیفه وزارت اطلاعات حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی نیست ؟ اچرا این وزارتخانه در برابر این گستاخی ها سکوت کرده و هیچ واکنشی ار خود نشان نمیدهد ؟!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
جمهوری اسلامی اینطوری میخواد انقلاب را صادرکنه ؟! ظاهرا مشکل ما امریکا نیست اول باید چشم فتنه را در داخل کشور کور کنیم . اول باید دولتمردان و کارگزاران اصلاح شوند . در سایه سکوت ، بی تفاوتی و بی غیرتی مسئولان و مراجع دیربط امروز بسیج و یقینا فردا ..... مورد سلاخی قرار میگیرند . این تذهبون ؟
Netherlands
شکایت و اقدامات این چنینی این کشور برای بازگشت به سال 85 که نیروهای مردمی و مردم میدان دار عمل بودند فایده ندارد ولله این کشور برای بازگشت به آن دوران شهادت می خواهد ما شیعه اباعبدلله هستیم باید بپذیریم گروهی از ما باید در راه مبارزه شهید شویم تا حقیقت روشن شود ای کاش مسئولین اجازه دهند حزب الله برای دفاع از خود در عرصه فرهنگی و اجتماعی مسلح شود. تا آخرین قطره خون خواهیم جنگید باور کنید شهدایمان در مبارزه با تهاجم فرهنگی از تعداد شهدای هشت سال جنگ تحمیلی کمتر نخواهد بود ما آماده جهاد و مبارزه با جریان خزنده غرب گرایی، بی عفافی و تجمل گرایی در جمعه هستیم