شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۷

درخواست رسمی وزارت ارشاد از رهبر انقلاب

جمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب: 421606
وزیر ارشاد اعلام کرد: طی نامه‌ای رسمی از رهبر انقلاب درخواست کرده‌ایم از نمایشگاه کتاب بازدید کنند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران پیرامون حضور رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب تهران اظهار داشت: ما درخواستی ارائه کرده‌ایم و نامه رسمی به ایشان ارسال شده و امیدواریم ایشان امسال به نمایشگاه کتاب بیایند.

این گزارش اضافه می‌کند، سال گذشته رهبر انقلاب برخلاف سال‌های پیشین که در نمایشگاه کتاب حضور پیدا می‌کردند به نمایشگاه نیامد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Iran, Islamic Republic of
شما به رهنمودهای حیاتبخش ایشان در زمینه فرهنگ عمل کنید خودشان تشریف می آورند و احتیاجی به نامه نیست. عادت کرده اید از همه چیز استفاده ابزاری کنید.
Iran, Islamic Republic of
سال گذشته در نمایشگاه کتب ضد دینی عرضه می شد رهبر معظم بصیرند و شرکت نکردند اگر صلاح بدانند می آیند
محمدی
France
گفته و عمل این دولت 2تاست لااقل نسبت به رهبر دیدیم که چگونه قول دادند وچگونه عمل میکنند.
امیر
جناب آقای علی جنتی شما راه درست رو برو و از این بازی یکی به نعل و یکی به میخ زدن دست بردار.نیازی به دعوت کردن نیست.آقا خودشون علاقه مند به این حوزه هستند.
محمد
بهتر است به خودتان رجوع کنید
بصیر
Romania
آقای علی جنتی .رهبر معظم انقلاب عاشق کتاب ونما یشگاه کتاب است در زمان احمدی نژاد آقای حسینی وزیر ارشاد بودندمگر برای رهبر معظم انقلاب نامه می دادند؟ولی رهبرعزیز در نمایشگاه حضور پیدا می کردندودر اکثر غرفه ها بازدید شان را از تلویزیون می دیدیم ....
عین سین
Iran, Islamic Republic of
وقتی علت عدم حضور ایشان را می دانید!!منظورتان از دعوت چیست؟!