کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افزایش‌حقوق معلمان بااجرای طرح رتبه‌بندی

18 ارديبهشت 1394 ساعت 8:30

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه پیامبران نخستین معلمان و مبلغان بودند، گفت: معلمان ما باید دارای معیار قرآنی باشند.


به گزارش جهان به نقل از مهر، لاله افتخاری در ششمین روز از هفته گرامیداشت مقام و منزلت معلم در آئین تجلیل از ۱۲ معلم زن نمونه دامغان با بیان اینکه معلمی شغل انبیاء است اظهار داشت: پیامبران نخستین معلمان و مبلغان بودند که به انسانها ایمان و ایثار را آموزش دادند.

وی ضمن تاکید بر اینکه دانش آموزان امانتی هستند در دستان معلمان تصریح کرد: معلمان باید همچون استاد فرزانه مطهری سطح آگاهی و علمی نوجوانان و جوانان را ارتقاء دهند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نقش معلمان در تربیت انسان های وارسته و برجسته را قابل توجه دانست و یادآور شد: معلم های ما باید دارای معیار و آموزه های قرآنی باشند.

افتخاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و همچنین استاد شهید مطهری گفت: معلم باید سوز هدایت شهید مطهری را به همراه داشته باشد و سیره و روش آن استاد فرزانه را در سر لوحه کار خود قرار دهد.

افزایش مزایا وحقوق معلمان با اجرای طرح رتبه بندی

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین به اجرای طرح رتبه بندی معلمان اشاره داشت و افزود: این طرح باعث افزایش مزایا وحقوق معلمان و بهبود وضع معیشتی آنها می شود.

عبدالرحمان رستمیان گفت: امسال از محل تبصره ۲۲ ماده ۱۸۰ بویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی یک میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان به طرح ها وبرنامه های آموزش وپرورش شهرستان دامغان و امیر آیاد اختصاص داده می شود که این رقم نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

وی در خاتمه ضمن تقدیر از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت افزود: بزرگترین نقش معلمان جامعه ما انسان سازی است.


کد مطلب: 421537

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/421537/افزایش-حقوق-معلمان-بااجرای-طرح-رتبه-بندی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com