جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۵۹
۱۱۷
اتمام حجت سردار سلامی با آمریکا و توصیه به تیم هسته‌ای

از جنگ با آمریکا استقبال می‌کنیم/ میز مذاکره را در صورت تهدیدمجدد، ترک کنید

پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۴۷
کد مطلب: 421375
جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: ما به آمریکا هشدار می‌دهیم که جمهوری اسلامی برای جنگ‌های طولانی مدت با امکان حقیقی پیروزی قدرت‌سازی کرده و از جنگ با آمریکا استقبال می‌کند.
از جنگ با آمریکا استقبال می‌کنیم/ میز مذاکره را در صورت تهدیدمجدد، ترک کنید
به گزارش جهان،‌ سردار حسین سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران در خبر سراسری شبکه یک سیما در واکنش به تهدید نظامی مقامات آمریکایی اظهار داشت:‌ دوران به کار بردن قدرت نظامی پایان یافته و آمریکا نباید پیروزی‌های گذشته خود بر ارتش‌های پوسیده که شبیه مانور بدون دشمن و شوی نظامی بود را با درگیری با ایران عزیز و اسلامی مقایسه کرده و دچار خطا در محاسبه و اشتباه در برآورد شوند.

سردار سلامی ادامه داد: بنده به عنوان یک فرمانده نظامی جنگ دیده که در دوران جوانی در جنگ بزرگ شده‌ام و جنگ برایم پدیده‌ای واقعی و نه ذهنی است، به آنها هشدار می‌دهم و می‌گویم ما بیش از آنکه برای صلح، سازش و تعامل با آنها قدرت ساخته باشیم برای جنگ‌های گسترده و طولانی‌مدت با امکان حقیقی پیروزی و غلبه بر آنها قدرت‌سازی کرده‌ایم.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران با بیان اینکه اگر آمریکا بخواهد از پایگاه هوایی روی زمین استفاده کند باید بداند که آنجا به آتش کشیده خواهد شد، افزود: اگر هواپیماهای آنها می‌خواهند در آسمان پرواز کنند بدانند تمام طبقات و سقف‌های مختلف آسمان سراسر آتش خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ما به خلبان‌های آنها هشدار می‌دهیم که اولین پرواز آخرین پرواز خواهد بود و هیچ کس سالم بازنخواهد گشت و باید پروازهای خود را به نام پرواز آخر نامگذاری کنند.

سردار سلامی تاکید کرد: ما بر اساس فرض «خطرناک‌ترین سناریو» آماده شده‌ایم و این برای ما یک مفهوم ساده است؛ ما از جنگ با آمریکا استقبال می‌کنیم چرا که معتقدیم آنجا میدان موفقیت‌ها و عرض اندام پتانسل‌های حقیقی قدرت ماست.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران یادآور شد: اگر آمریکا بلوف می‌زند و عملیات روانی می‌کند ما باز هم با این قضیه جدی برخورد می‌کنیم و اگر واقعی هم می‌گویند ما آماده‌ایم تا واقعیت‌ها را در میدان به رخ یکدیگر بکشیم.

وی درباره تیم هسته‌ای کشورمان گفت: تیم مذاکره کننده ایرانی حامل یک امانت الهی و بار عزت، کرامت، حیثیت و استقلال یک ملت است و در واقع آنها نمایندگان این ملت در عرصه نبرد دیپلماتیک هستند.

سردار سلامی بر همین اساس اظهار داشت:‌ما به تیم مذاکره کننده توصیه می‌کنیم با آرامش، وقار و اعتماد به نفس و تکیه بر یک قدرت عظیم و بی‌پایان که ملت ایران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اندوخته‌اند در مذاکرات حاضر شوند.

سردار سلامی تاکید کرد: تیم مذاکره کننده نباید هیچ گونه توافقی که ذره‌ای به عزت و باورهای اصیل ملت ایران می‌زند، داشته باشد.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران با اشاره به ماجرای مک فارلین در طول دوران دفاع مقدس ادامه داد: ما آمریکایی‌ها را سال ۶۵ و در ماجرای مک فارلین آزموده‌ایم از این رو اگر نیاز عامل مذاکره بود ما در اوج نبرد نابرابر با عراق و متحدان آن از جمله آمریکا، شوروی، اروپا و اعراب، مک فارلینی که با پاسپورت جعلی به فرودگاه مهرآباد آمده بود و در آن شرایط اخراج نمی‌کردیم.

وی تصریح کرد: ملت ایران یک ملت کارآزموده و جنگ دیده است و آزمودن دوباره آنها خطاست.

سردار سلامی با بیان اینکه توصیه ما به تیم هسته‌ای این است که اگر آمریکا مجددا با ادبیات ارعاب،‌تهدید و تحقیر در مذاکرات به دنبال برتری‌طلبی سیاسی بود، میدان مذاکرات را ترک کند، گفت: آنها این قضیه را به ما بسپارند تا در فضای تهدید با آنها تعیین تکلیف کنیم و کار را ادامه دهیم.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران با اشاره به اشتباه آمریکا تصریح کرد: آمریکا وقتی در منطق سیاسی کم می‌آورد از اعمال قدرت نظامی استفاده می‌کند و منطق آنها از زبان لوله تفنگ خارج می‌شود در حالی که ما گلوله‌هایمان از زبان منطق خارج می‌شود.

به گزارش فارس، وی یادآور شد: ما اگر آمریکا را تهدید نمی‌کنیم به این دلیل نیست که قدرتمند نیستیم بلکه به این دلیل است که معتقدیم در فضای تعاملات دیپلماتیک و سیاسی باید اجازه داد سیاست مسیر خود را طی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
این استقبال رو خوب اومدی.از وضع ملت خبر نداری سردار عزیز.
France
آیا سازش وضع ملت را بهتر می کند؟ ضمن اینکه ملت برای عزت خود بیشتر از شکمش ارزش قایل هست.
Iran, Islamic Republic of
منم اگه مثل شما هلند بودم همین رو می گفتم
بله باید بری هلند تا قدر کشورتو بدونی..... ماهی وقتی تو خشکی بیفته ارزش آبو می فهمه
France
برادر هلند نیستم. گرچه اگر هلند هم باشم، ذره ای از عزتم را با دنیا عوض نمیکنم. ولی شما اگر هلند هم باشید، اگر عزت نفس نداشته باشید، خیلی فرقی به حالتان نمیکند.
مجتبی
از پورشه بازها خبر داریم.....
آدم به خاطر شکم ،عزت وآّبروش رو حراج نمی کنه،کمتر میخوره اما ذلیل نمیشه ،اونم کی آمریکاییهای جنایت کار و از سگ کمتر!!
سیاح
Iran, Islamic Republic of
کسانی که به این نظر منفی دادند یعنی: ۱_ اینها بخاطر شکم ، آبرو و عزتشان را حراج می کنند ۲_ زیاد می خورند و حاضرند ذلیل بشوند ولی زیاد بخورند . راستی کدام موجود است بخاطر خوردن سواری می دهد?! ولی ما اشرف مخلوقاتیم۰
از وضع کشور ظریف (...)خبر داشت که به وزیر امورخارجه عربستان تبریک گفت...آدم کیف میکنه از اینهمه شرف و غیرت...
سید
درود بر سرداران سپاه اسلام ، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند .
علی.
سردار عزیز اجازه میدی خودم حساب امریکا و مزدوران داخلی و سر پل هایش را در داخل...، برسم ؟
اینها نه برای هسته ای ومنافع کشور ،که برای بستن با کدخدا، پای میزند.جونشون به این میز وابسته است.شیشه عمرشون با ترکش .........
احسنت. دلمون با وجود اين سردارا آروم ميشه
محسن
United States
سلام و درود بر سردار سلامی
آماده جان فشانی برای دین
Iran, Islamic Republic of
منفی ها یا سردار را نمی شناسند و از شجاعت زمان جنگش خبر ندارند و یا دلشان آن ور آب با فساد آشناست ?! انشاءالله اولی باشد و سردار را بشناسد
مجيد
United States
سلام و درود خداوند بر سردار رشيد اسلام سلامي
ارمیا
زنده باد سپاه
به خدا دیگه داشتم روانی میشدم از این همه مماشاتی که با تحقیرهای غربی ها میشه
یعنی یکم شخصیت هم بد نیست مسئولین از خوشون نشون بدن
به خدا ملت ایران با شخصیت و با عزت اند
ما نمیخوایم این مذاکراتی رو که هرگونه بی احترامی به ما رو توجیه میکنه
تشنه عزتیم
Romania
سردار دوست داشتنی که گوش به فرمان ولایت هستی؛ ما گوش به فرمانتون هستیم، فقط اشاره کنید تا خلق کنیم آنچه دشمن از آن غافل است، تا خلق کنیم حماسه ای که شما بزرگان بیان میکنید و فقط گوش شنوا، میشنوه که چه گفتید و چه خواهیم کرد.
ایوالله به این فرمانده شجاع و دلاور ما همیشه پشت سر شما خواهیم بود و خواهیم جنگید ما گرگ باران دیده ایم ما شیر بیشه ایم ما اهل سازگاری و شنیدن یاوه گوئی آمریکا و همدستانش نیستیم و این را در زمان جنگ با تمامی قدرتهای دنیا ثابت کرده ایم
دمت گرم سردار "دولت مردان وتیم مذاکره کننده متاسفانه در برابر تهدید وارعاب دشمنان فقط لبخند تحویل می دهند انگار که کدخدا براشون مترسک شده است
احسنت
خدا بر ایمان و قدرت و پایداریتون بیفزاید.
ناصر
Iran, Islamic Republic of
تکبیر : الله اکبر خامنه ای رهبر مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر ......
حسین
کو گوش شنوا
Iran, Islamic Republic of
ما به خلبان‌های آنها هشدار می‌دهیم که اولین پرواز آخرین پرواز خواهد بود و هیچ کس سالم بازنخواهد گشت
الله اکبر ، الله اکبر ، الله اکبر
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام سردار ، جانا سخن از زبان ما می گویی ، احسنت ، اگر امریکا بخواهد کوچکترین غلطی بکند با ملت و نیروهای مسلح و فرماندهانی چون شما طرف خواهد بود . مؤید باشید
United States
زنده باد شیر مردان ایرانی
درود بر شرفت
احسنت
محمد
Luxembourg
خدا خیرت بده سردار
دم شما گرم
دادرس شیراز
سلام اخر یک مرد نظا می پیدا شد حرف دل ما رزمند گان را به این خون خور امر یکا را زد خدا شاد است همنطو ر که اما گفته امر یکا هیچ قلتی نمی توانند بکند باید با معسو لینی امر یکای مثل خودشان صحبت کنی وگر غیر از این زیادی قلت می کنند مطمین با شی اسلام در ایران با چنین سر دارانی پیروز است والسلام
شما دیکته چند می گرفتی؟!!!!
France
موقع امتحان عزتمداری، خیلی نیازی به دیکته و انشا نبود. آنجا غیرت میخواستند. خیلی ها دیکته شان بیست بود ولی جرات حتی یک جمله کلام حق نوشتن را نداشتند.
آره دوست عزیز شاید این بنده خدا سواد هم نداشته باشه نمیخواد دیکتتو به رخ بکشی
اونا رفتن تا ما درس بخونیم اما تویه چیزی که خیلی ها صفففففففففر شدن اونا بیسسسسسست شدن
اونهم غیرت بود
آره اونا رفتن تا ما راحت درس بخونیم و زندگی کنیم
سیاح
Iran, Islamic Republic of
دیکته روی کاغذ مهم نیست ، دیکته بصیرت مهم است ۰ پدرم پیرمرد کم سواد قدیمی و با تقواست پیش بینی های سیاسی او از من فوق لیسانس سیاسی درست تر از آب در میآید ۰ گمان کنم دانشگاه جبهه قوی تر از دانشگاه هاروارد باشد امروز هم جبهه فرهنگی دانشگاهی جدیدی و مقابله جدیدی را بوجود آورده
علی
درود بر غیرتت سردار.
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
درود بی پایان خداوند رحمن بر دلیر مردانی که از قدرت های پوچ شرق و غرب هراسی به دل راه نداده و در برابر مشکلات به مصداق آیه شریفه"إِنَّ الَّذينَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَيهِمُ المَلائِكَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتي كُنتُم توعَدونَ" استقامت می ورزند...
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
عالی بود سردار
امیدوارم به رگ غیرت آقایان هم برخورد کند و اگر دوباره تهدید کردند حداقل در ظاهر هم شده مذارکرات را ترک کنند...
مسافر
Romania
رگ ؟!!... غیرت ؟!!!.... ترک مذاکرات ؟!!.... شیب !!.... شیروانی !!!.......
در پناه مهدی زهرا (علیه السلام)
در دوران امام نظامیان از دخالت در سیاست منع شده بودند
بیچاره نا فهم نظامیان از سیاست بازی و حزب گرائی منع شده اند نه از دفاع از حاکمیت ملی و شرافت و امنیت کشور .
میزان فهم شما هم از ادبتون معلومه
کسی که خودش را به خواب بزند اگر هزاران نفر هم بخواهند او را بیدار کنند فایده ای ندارد و او از خواب بیدار نمی شود در این زمانه یک بچه هم می فهمد که اگر همین نظامیان نبودند کشور توسط دشمنان انسانیت هزار تکه شده بود اگر شما ادعا داری که سخنان امام را قبول داری مگر امام نفرمود که اگر سپاه نبود کشور هم نبود انوقت سخن امام را برای ضد مرام امام و بر علیه مصلحت کشور و برای گول زدن بعضی از انسان های ساده استفاده می کنی نخیر اقا الان حدود 37 سال از انقلاب گذشته و دیگر مردم گول این سخنان را نمی خورند چون کشورشان را دوست دارند و نمی خواهند به دست امریکا و اسرائیل و انگلیس و...... و خیانت کاران داخلی مثل عراق و افغانستان و امثلهم شود حالا فهمیدی .
France
چه ربطی داره؟ شما معنی منع در دخالت را متوجه نشده ای برادر
Sweden
انکار میتونی بکنی سیاسیون ما در مقابل تهدید کردنهای امریکای جنایتکار و تروریست پرور عینهو ماست دارند شل میدند؟ بعد مگه سردار چی گفت که شما ناراحت شدی؟ امریکا تهدید به حمله کرده و سردار به نمایندگی از نیروهای مسلح گفته اگر حمله کنید دمارتون رو در میاریم. خب این اشکالش چیه الان؟ یعنی ما نباید در مقایل تجاوز به کشور و خاک وطنمون عکس العمل نشون بدیم؟ من نمیدونم منظور شما از اون حرف چیه؟ پس امریکا هی تهدید کنه انوقت کی باید جوابشونو بده؟ اقایی ظریف؟ یا اقای روحانی؟
منفرد
Iran, Islamic Republic of
ماشالله ...
الله اکبر
احسنت عزتتان افزون
درود به شرفت سردار
مسعودی
عالی بود سردار آفرین برشما
آقای سردار مغرور نشو قدرت بی پایان خداوند تبارک وتعالی است نه ملت ایران و شما
مسافر
Romania
کجای این صحبتها نشان از غرور داشت !!!
بعضیا مواقعی حرفهایی میزنن که آدم میمونه بهشون چی بگه !!!!!!!!!!!
شما؟!!!!!!!!!!!!!!!
ج س
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان بازنشسته نظامی ، آماده جنگ با آمریکا هستم . جنگ با شیطان برای هر مومنی شیرین است
واقعأ احسنت به سردار سلامی بابت این صراحت بیان و لحن سخنوری و شجاعت!!!
سید
احسنت سردار،بارک الله به این غیرت،(تیم مذاکره کننده باید یاد بگیرند...)؛الگوی ما امام خامنه ای هستند که فرمودند: من دیپلمات نیستم ، من انقلابیم
احسن برادر سلامی. خداوند و ملت بزرگ و ولائی ایران پشت و پناه شما است . امریکا گمان میکند که نظام ایران اسلامی مانند رژیم شاه ملعون است که با یک تشر آمریکا بترسد و تسلیم شود. وشاید این ذهنیت از چراغ سبز هائیی است که غرب زده های داخل داده و میدهند اما هم آمریکا و هم داخلی های زبون کور خوانده اند . ملت ولائی ایران مخصوصا سپاه قدرتمند ما بسیار برتر از زمان جنگ تحمیلی آمادگی دادن پاسخ دندان شکن به دشمنان هستند. مرگ بر آمریکا و مرگ بر سازشکار.
افرا
جانا سخن از زبان ما می گویی ....
دمتون گرم ...
بابا یکی تومد و حرف دل ما رو زد...
مولا علی پشت و پناهتون
مهدی
زنده باد سردار
محمد
الله اکبر،الله اکبر درود بر سردار سلامی عزیز،عزت ایران اسلامی را نباید باهیچی عوض کرد،آمریکا هیچ غلطی نمیکند
نواب
Romania
تکبیر
حسين
احسنتتتتتتتت نمايندگان هم اينجوري بايد حرف بزنن بخصوص رياست مجلس و خطبه ها جمعه فردا
Iran, Islamic Republic of
باز هم جور دولت تدبیر و امید را باید افراد دیگر بکشن وزارت خارجه زبان نداره جواب یاوه گویی اینا رو بده
Ethiopia
عجب مملکت گل و بلبلی داریم.هر کی هر چی دلش خواست می گه
محمد
Iran, Islamic Republic of
.... بر سر آمریکایی پرستت کنن
مخصوصا تو!
این بابا هرکی نیست،سردار جنگه ،هرکی ، اونهایی اند که تو روزنامه های زرد چوب حراج به آبرو وحیثیت کشورشون می زنن و اسمش رو تعامل میگذارند و یک لحظه همزاد پنداری نمی کنن وخودشون رو جای طرف آمریکایی نمیگذارند تا ببینند که اگر برعکس بود و اونها جای ایرای ها بودن این گزافه گویی هارو تحمل می کردن یا نه.
شهروند طبری
لو سکت الجاهل ما اختلف الناس!
خواهش می کنم ساکت شوید و منتظر فکت شیت دولت راستگویان باشید این برای شما بهتر است!
سردار دوستت داریم!
به این میگن عزت
سرباز ولی فقیه
Iran, Islamic Republic of
شیر مادر حلالت سردار
---
---
آهای آمریکا ، آهای شیطان بزرگ
حالا وقت تصمیم گیریه
یا مثل بچه آدم سرتو میندازی پایین و میای میشینی سر میزه مذاکره و در فضای منطق و سیاست دیپلماتیک حرف میزنی
یا اینکه آستین بالا بزن و وجود داشته باش بیا جلو تا ببینی هنوزم این ملت و ولی فقیه سربازان جان برکفی دارند که بخواهند با ظالمان و مزدوران مچ اندازی کنند
فقط یه موضوع یادت نره
اگه حماقت کردی و راه دوم رو انتخاب کردی دیگه هیچ راه بازگشتی وجود نداره تا بخواهی جبران کنی
چون باید نهایتاً کاخ سفید رو برای برپایی مسجد شیعیان تخریب کنی
من مونده موضوع هسته ای به این چه ربطی داره؟
بموم بمون عب نداره
تو برای درک ربطش ظرفیت و استعداد نداری
....احتمالا سخن بنیانگذار کبیر انقلاب را به یاد داری ....
حسین
Netherlands
ربطش همتن جاست که روزی چند بار به روی میز وزیر ان اشاره میشه. البته رهبر خیلی مختصر و در شان شنونده فرمودند که این حرفها غلط (بخوانید....) زیادیست. عزیزم ریطش در همین استکه می آیند و میزنند و می روند همچون افغانستان و عراق و لیبی ووو
اگر سپاه نبود کشور هم نبود
یا حق
سيد
Romania
ربطش در انجاست كه اگر اينها نبودن شش قدرت جهان وقت شريفشان را نمي گذاشتن بياين ماهها با ايران بشينن پاي ميز مذاكره .يك هفتهاي با قدت نظامي خودشان ايران مي گرفتن خلاص از ترس همين عزيزان است كه ايران سي سال است شده بزرگترين تهديد برايشان ربطش اينجاست افتاد
از خودت انتظار بالایی داری
من موندم شما نظر ندی چی میشه؟؟

کاش می پرسیدی: من موندم بازدید از مراکز غیر هسته ای ما به آمریکا چه ربطی داره؟ دخالت در سوریه و عراق و یمن به آمریکا چه ربطی داره؟ کاش !!!!!
احتمالا تو خواب و خیال اعتماد پوشالی به آمریکا و غربیها هستی که موندی!
Romania
اگه یک ذره فهم و بینش داشتی این کامنت و نمی ذاشتی
ربطش اینه که الحمدالله سلامت ترین دستگاه در همه عرصه ها سپاه بوده و هست
مسافر
Romania
همون جا بمون جات خوبه .....
آفرین بر این شور باشعور و منطق،واقعا اگرسپاه نبود کشور هم نبود
رضا
کاش وزیر امور خارجه مان ذره ای از این غیرت سردار سلامی داشت که جواب یاوه گویی امریکایی ها را می داد.
Iran, Islamic Republic of
کاش همه نظر ها رو بذاری جناب جهان
سلام ودرود برسرداران سال دفاع مقدس

خدایاورتان ودعای امام زمان عج و

ملت پشت

سرتان




























وملت پشت سرتان
ای رهبر آزاده آماده ایم . آماده.
اللهم عجل کن لولیک الفرج
ساسان
بله جناب ظریف وقتی با یک ابگوشت عزت را با یک قهقه زیر سوال می برد وقتی غیرت و خطوط قرمز در استانه زیر سوال رفتن است باید افراد نظامی وارد میدان شوند اقایی که نظر دادی نظامیان وارد سیاست نشوند دمپسی رییس ستاد ارتش امریکا نظر مید هد ما نظر ندیم
بصیر
خدا را شکر کشور ما ولایت فقیه به ولایت سید علی خامنه ای شجاع ومفتدر ونیروهای مسلح از سپاه و ارتش انقلابی که همه ی شان گوش به فرمان رهبرشانند وملت با بصیرت و شهید پرور دارد.مرگ بر امریکا واسراییل وهمپیمانانش در ایران
مجتبی
اگه از اول همین طور با این ها حرف می زدیم و دولت می رفت دنبال اینکه با تکیه به توانایی های درونی و پشتیبانی معنوی نیروهای نظامی ، برنامه های اقتصادی و سیاسی و فرهنگی را پیش ببرد الان وضع خیلی بهتر بود تا اینکه همه چیز را تعطیل کنه عملا و بشینه در خونه کدخدا و التماس گونه و از موضع پایین مذاکره کنه..
نباید خام شد مذاکره وقتی به درد می خوره که بنای اون به اعتماد و تکیه به امریکاییهای خاین نباشه....
خدا کمک کنه
امیر
سخنان سردار کاملا درست ومنطقی و در زمان مناسب میباشد،وبه مردان دیپلمات ما هم اقتدار میبخشد.
رضا
Romania
بیسواد افراطی
افشین تهران
جواب این زیاده خواهان و مکاران و تهدیدهای انان را باید مثل خودشان داد.هر وقتیکه یک قدم از روی حسن نیت ما به عقب برداشتیم انها صدقدم با مکر و تهدید جلو امدند.عزت و استقلال و غیرت ایران و ایرانی را با شکم تعویض نکنید .بر داشتن این تحریمها انقدر هم که فکر میکنید نمی ارزد که ما امنیت خودمان را فدا کنیم و به انها اجازه دهیم تا از هر مکانی بازدید کنند.اگه به اینها رو بدی تقاضای بازدید از اتاق خواب ما را هم خواهند کرد.
باقر
به نام خدا
احسنت بر آقای سلامی عزیز.
هیئت مذاکره کننده بدانند که آنان نماینده ملت عزیز ایران هستند مبادا که بخاطر تحریم ها و مسائل اقتصادی عزت ما را بر باد دهند. ما شیفته ان آقایی هستیم که شعار هیهات منا الذله او تا ابد در دل تاریخ خواهد ماند.
دولت و مسولین سیاست خارجی باید ولایت پذیر باشند.
1- رفع تحریم ها به صورت کلی در یک مرحله
2-برخورداری از انرژی هسته ای
3-تهدید و تحقیر ممنوع
سید
سلام بر سلامی
سردار جان ما ایرانیها زیاد غر میزنیم و ایراد میگیریم بین خودمان از هم انتقاد میکنیم ولیمطمئن باش اگه آتش جنگ روشن بشه همین جوانی که امروز ناراضی بنظر میاد تو خط مقدم جلوی هر کسی که بخواد نگاه چپ به این خاک پاک ومیراث شهدا بندازه می ایسته و کورش میکنه البته ما از کسانی که امروز باید قوی ظاهر شوند ولی ضعیف و ظریفند جز این توقعی نداریم چون اینا که زندگیشون تو امریکا بوده و هست عرق ملی شان ایجاب میکنه منافع امریکا را در نظر بگیرند اونم چون ایرانیه اینجوری عمل میکنه یه کم آنتنش جابجا گرفته ولی خدایی که پشت این ملته از اونم بهترین بهره برداری را برامون خواهد کرد انشاا...
شهاب
ای بنازم به این شیرمردان ایران.
احسنت سردار من دست مسئولینی چون شما را می بوسم
علیرضا
United States
جنگ جنگ تا پیروزی............
داودطاعتی
با سلام ودرود بر روح وروان امام وشهدا ی عزیزوهمرزمان آن شهدای گرانقدری که برای حفظ اقتدار وعزت ایران اسلامی از جان خود گذشتند به تمام وجود هم نظر وهمصدا با سردار بزرگ اسلام وهمنوا با امام ورهبری میگوییم آمریکا هیچ غلظی نمیتواند بکند. اگر واقعا مرد عملند حمله نظامی را شروع کنند تا به آنان بفهمانیم که فقط شروع کننده بوده اند واین دلاورمردان سرزمین دلیران هستند که تعیین کننده اند ونتیجه را به هانیان وابرقدرتهای جهان نشان خواهیم داد.هیهات من الذلة...ما آماده ایم تارهبرمان سیدعلی اشاره نماید تا پوزه آمریکا وایادی آنان را به خاک بمالیم.
رضا
سردار دمت گـــــــــــــــــــــرم

هستیم تا آخرش
پشیمونشون میکنیم
بسم الله
امیر
زنده باشی سردار. بخدا قسم با آمریکائی جماعت نمیشه کنار اومد مشکل ما با آمریکا هسته ای و یا موشک نیست ما مشکل ایدئولوژیکی با هم داریم و این هم کنار اومدنی نیست چرا بعضیا نمیخوان بفهمن؟!!!
انسانهای باشرف هیچگاه بخاطر شکم و بالاتر از آن بخاطر دنیا و مافیها ، زیر بار ذلت و بندگی طاغوت نمی روند و نخواهند رفت ، همچون مولا و مقتدایشان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام (لبیک یا حسین)
Iran, Islamic Republic of
سردار دل خانواده شهدا و شهیدان را شاد کردی
کاش ظریف هم می فهمید که ما چه قدر ملت قدرتمند هستیم
کاش کاش کاش کاش کاش......
علی محمدنصیری بخش معمولان لرستان
درودبه شرفت سردار،حرف دل ماجوونا رو زدید،یعنی خیلی دلمون میخادباآمریکاییهاتوی خیابونای واشنگتن،نیویورک باپهلون پنبه های هالیوودیشون دست وپنجه نرم کنیم، من خودم به امیدجنگ مستقیم باآمریکاییهامیخوابم،ناوگان پنجم دریایی وتموم پایگاهاشونوبه گورستان شون تبدیل کنیم،ای خدااون روز روبیار
مهدی
Iran, Islamic Republic of
همه با هم: مرگ بر آمریکا مرگ بر شیطان بزرگ...
ایرانی باغیرت
Iran, Islamic Republic of
آمریکا حق ندادر هر وقت خواست هر غلطی بکند. آنها محتاج سازش هسته ای هستند ما هم بفرمان رهبر نرمش داشته وداریم اما تهدید وحرف زور را نمیپذیریم. کسانی که دم از فشاروگرسنگی و.. میزنند بدانند ما با همین تحمل فشارها توانسته ایم سربلندوآبرومندآنها را درسر میز مذاکره گرد آوریم واگر ضعیف بودیم آنها بدون مذاکره تاسیسات ما را بمباران میکردند ویا هر غلط دیگر میکردندومیرفتند پس خودمان رادست کم نگیریم مذاکره خوب است امارعایت حقوق ایران و باعزت واقتداروبدوراز ذلت. درضمن توافق هسته ای به نفع دنیاست واگرآنها با تحریک صهیونیستها و.. بخواهند دنبال ماجراجویی باشند دنیای آنها را به جهنم واقعی تبدیل میکنیم. هیهات من الذله
مجید
دمت گرم سردار!
حال کردم،.
صدحیف که تیم مذاکره کننده ما «ترسو» هستند.
Iran, Islamic Republic of
بهتر است سردار عزیز دو زانو جلوی مقتدایمان سید علی بنشینند و چشم به کلام ایشان داشته باشند قوت این نظام از مردم و رهبری است .درست است که شما مرد جنگید وباید رجز بخوانید ولی مواظب باشید این رجز را کجا و چگونه بخوانید.. سخن تا در دهان است دربند صاحب سخن است اما تا از دهان خارج شد تو در بند آنی .....اگر کلام رهبرمان این روزها بوی تهدید دشمن می دهد خوب شما هم تهدید کنید اما این که گفته اید از جنگ استقبال می کنید آیا برای این کلمه از مقتدایتان اجازه گرفتید ؟
حسین بقایی
Estonia
دوست عزیز اتفاقاً اگر به جملات آقا دل داده باشی همین مفهوم استخراج می شود. لذا می طلبد این هشدار از سوی سرداری که عمری است نه تنها نشسته است بلکه گوش فرمان ایشتاده است. به گوش دشمن برسد.
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا که از پرچم من معلومه من از شما به فرمایشات رهبر دلداده ترم .آقا هرگز نفرمودند از جنگ استقبال می کنند پسرم . دنیای سیاست و مملکت داری پر از الفاظ است مگر شما نمی دونی که در یک قرارداد مثلا همین پنج بعلاوه صفر با یک عبارت سرنوشت یک مملکت را به سعادت یا به مخاطره می اندازند پس همون دو زانو نشستن بهتره اگر آقا فرمان جهاد دادند آن وقت یا علی ....
Iran, Islamic Republic of
اگر بخواهی از فرمایشات آقا مفهوم استخراج کنی وای بر آن روز .از فرمایشات آقا باید عین و اصل پیام را بگیری اگر که مفهوم باشد هرکس بر اساس ذهنیات درونی خودش یک چیز خاصی را استخراج خواهد کرد..شما استقبال از جنگ با آمریکا و ما سیاست احتیاط و صبر برای مصالح کشور...
هیچ
Iran, Islamic Republic of
فقط از همه می‌خوام که نه جو گیر این طرف بشن نه اون طرف خواهشا از عقل که حجت خدا بر بندگانش هست استفاده کنید و سریع حرف جنگیدن یا سازش رو نزنین، مثل اعراب زمان پیامبر که می‌گفتند جهاد و تا وقت جهاد رسید بنا به دلایل مختلف فرار می‌کردند.آقا تحریم سخته ولی جنگیدن خیلی سختره، مراقب کلاممان باشیم.
تورک
United States
به نظر بنده آخر سر جنگی بین جمهوری اسلامی ایران و آمریکا و توله اش اسرائیل سر خواهد گذفت و پیروز این جنگ هم لشکر اسلام خواهد بود!
محمد
Iran, Islamic Republic of
همش بلف آمریکاست آمریکا جرات ردشدن از هزار کیلو متری ایرانو نداره
رضا
Iran, Islamic Republic of
ای والله سردار اسلام خوب جوابشان رادادی دمت گرم
Iran, Islamic Republic of
بله واقعا همینطور است خوب جوابشان ر داد ا اما یک نکته را از قلم انداخت آن هم اینکه ایران تنها به موشک های خود نمی بالد بلکه بیشتر از آن به جوانان شیردل و فداکاری همچون شهید محسن حججی می بالد که تا آخرین قطره خونشان برای این مملکت میجنگند
اشنا
جزا ک الله خیرا منتظر فرمان جهادحضرت امام خامنه ای مد ظله علی روس المومنین هستیم دلمان لک میزند برای جنگ با استکبار جهانی و اسرائیل صهیون کثیف صبرمان از زیادخواهی این کفار خدانشناس ظالم کودک کش لبریز شده جگرمان از اینهمه ظلم در یمن بدرد امده دلمان به وجود نازنین امام خامنه ای خوش است که خداوند وجود ایشان را از جمیع بلیات محفوظ بدارد انشائ الله
اکبر
Iran, Islamic Republic of
سردار جان همان روش دیپلماسی بهتره