کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسابقه بزرگ کتابخوانی «روحانی معلم»

16 ارديبهشت 1394 ساعت 18:17

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۶ از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «روحانی معلم» در منطقه ۱۶ خبر داد.


به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۶، سید مازیار علوی با اشاره به سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز بزرگداشت مقام شامخ معلم، گفت: به فرموده امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، معلمی شغل انبیاست.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۶ افزود: اجر و پاداش شغلی را که منسوب به انبیای الهی است فقط خداوند متعال می تواند عطا کند؛ بنابراین، وظیفه ما به عنوان شهروندانی که همه خود را مدیون معلمان دلسوز و فرهیخته می دانیم، این است که حداقل، احترام این قشر ارجمند در جامعه را پاس بداریم.

علوی همچنین با اشاره به جایگاه رفیع شهید مرتضی مطهری گفت: استاد شهید مرتضی مطهری نقش بی بدیلی در روشنگری، تبلیغ اسلام، پرورش افکار و تسهیل وقوع انقلاب اسلامی داشتند و آرا و کتب ایشان، همواره می تواند به مثابه یک چراغ راه برای جویندگان معارف دینی و اخلاقی اسلام ناب باشد.

وی ادامه داد: در همین راستا، مسابقه بزرگ کتابخوانی «روحانی معلم» در سطح منطقه ۱۶ تهران از سوی معاونت اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۶ و با مشارکت کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن، با هدف احترام به جایگاه معلم و آشنایی هرچه بیشتر با معارف اسلامی و آرای شهید مطهری برگزار می شود.

منا امینی مدیر اداره آموزش های شهروندی شهرداری منطقه ۱۶ نیز در این رابطه گفت: منبع مسابقه بزرگ کتابخوانی «روحانی معلم»، کتاب «تعلیم و تربیت در اسلام» نوشته استاد شهید مطهری است و علاقمندان به شرکت در این مسابقه از ۱۷ تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۹۴ مهلت دارند، پاسخنامه خود را به بخش امانت کتاب شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن تحویل دهند.


کد مطلب: 421332

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/421332/مسابقه-بزرگ-کتابخوانی-روحانی-معلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com