پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۸

حواشی‌ دیدار هاشمی‌ از‌ دانشگاه امیر‌کبیر

دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب: 420851
دانشجویان دانشگاه امیرکبیر مقابل محل سخنرانی هاشمی رفسنجانی تجمع کردند.
حواشی‌ دیدار هاشمی‌ از‌ دانشگاه امیر‌کبیر
به گزارش جهان به نقل از فارس، هاشمی رفسنجانی و عفت مرعشی امروز، به مناسبت بزرگداشت روز استاد از طرف ریاست دانشگاه امیرکبیر به این دانشگاه آمدند.

این برنامه که قرار بود ساعت ۱۰:۳۰ برگزار شود به علت حواشی ایجاد شده به تاخیر افتاد.

دانشجویان که به حضور هاشمی در دانشگاه معترض بودند با حضور در جلوی درب دانشگاه و محل ورود هاشمی در مقابل خودروی حامل وی زنجیره انسانی تشکیل دادند.

این برنامه در حالی برگزار شد که از صبح امروز تدابیر امنیتی شدیدی در دانشگاه برقرار شده است. تعدادی از کلاس ها و آزمایشگاه‌های درسی مجاور مکان سخنرانی پلمپ و تعطیل شده اند. انتظامات دانشگاه با حضور در نقاط مختلف دانشگاه، سعی در پراکنده کردن دانشجویان داشتند. اعضای انجمن های اسلامی اصلاح طلب ترقی خواه و فرهنگ و سیاست دانشگاه امیرکبیر با دردست داشتن تصاویری از سران فتنه به استقبال ورود هاشمی در دانشگاه امیرکبیر رفتند.
جمع زیادی از دانشجویان این دانشگاه نیز با دردست داشتن پلاکاردهایی با این عناوین که دانشگاه جای استوانه فتنه نیست، ما خیانت‌هایتان به مردم در سال ۸۸ را فراموش نمی‌کنیم، نسبت به حضور هاشمی رفسنجانی در دانشگاه امیرکبیر اعتراض کردند.

براساس این گزارش، در هفته‌های پیش نیز دانشگاه امیرکبیر، شاهد سخنرانی شخصیت‌های تنش زا چون محمدرضا خاتمی، اصغر فرهاد زاده و علی مطهری بوده است.


این در حالی است که ریاست دانشگاه به برنامه‌های سخنرانی افرادی چون حسین شریعتمداری، بذرپاش (نماینده مجلس) و سعید زیباکلام به علت تنش زا خواندن برنامه ها مجوز نمی دهد.


هنگام ورود اتومبیل حامل هاشمی رفسنجانی دانشجویان با شعار مرگ بر فتنه‌گر و مرگ بر آمریکا از وی استقبال کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امین
دقیقا مشخص است که این تعداد معدودی از افراد با سن کم هستن که بازیچه شده اند.
اگه به بذر پاش اجازه سخنرانی نداده اند که کلا انقلاب رو نابود کردن.بذر پاش اقلا دو تا استوانه است
كارشناس آمار
كلا سي نفر نمي شوند... چه بسيارند پلاكارد بدستان خود جوش احساس تكليف كرده... كفن پوشان كجايند...
این است همدلی و مهربانی، ای زکی!
سرور
درود بر فرزندان واقعی امام.
بنویس بسیجی.نه دانشجو!
اسحاق
دم این دانشجوهای غیرتمند گرم
ناشناس
ای گل گفتی