جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱
حکایت حیرت انگیز ارتباط با باشگاه سایپا!

دایی سرمربی سایپا می شود ؟

دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 420825
فعلا مذاکره ای از سوی باشگاه با دایی صورت نگرفته، ولی از ما خواست که بهتر است با دفتر خود مدیرعامل باشگاه تماس بگیریم و خودش هم این مساله را هماهنگ می کند تا بتوانیم از مدیرعامل باشگاه سایپا سوال کنیم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، بیت الله رضایی روزی که مدیرعامل باشگاه سایپا شد از خبرنگاران خواست هر زمان که سوالی در خصوص مسایل مدیریتی داشتند با او تماس بگیرند و او همواره پاسخگوست. البته او از خبرنگاران خواهش کرد که فقط در مورد مسایل مدیریتی با او تماس بگیرند و در مورد مسایل فنی تیم سوالی از او نپرسند.

این سخنان نویدبخش ارتباطی مثبت و موثر با باشگاه سایپا می داد و البته این باشگاه یک مدیر ارتباطات به نام صمیمی مقدم و یک مدیر رسانه ای به نام بقایی برای تیمش هم انتخاب کرد.

به تازگی خبری مبنی بر سرمربیگری علی دایی در سایپا برای فصل آینده منتشر شده که برای صحت و سقم این خبر با مدیر رتباطات باشگاه سایپا تماس گرفتیم که او ضمن تکذیب خبر سرمربیگری علی دایی در این باشگاه به خبرنگار فارس گفت: هیچ مذاکره ای از سوی باشگاه با دایی صورت نگرفته، ولی از ما خواست که بهتر است با دفتر خود مدیرعامل باشگاه تماس بگیریم و خودش هم این مساله را هماهنگ می کند تا بتوانیم از مدیرعامل باشگاه سایپا سوال کنیم.

اما وقتی به ساعت مقرر برای مصاحبه با مدیرعامل باشگاه رسیدیم رئیس دفتر بیت الله رضایی اعلام کرد که ما باید با بقایی مدیر رسانه ای این باشگاه صحبت کنیم و اگر لازم بود بعد با مدیرعامل صحبت کنید!

به گزارش فارس، به راستی چنین رفتارهایی با خبرنگاران در باشگاه سایپا در نوع خود جالب و حیرت‌آور است. خبری در راستای تصمیمات فصل آینده این باشگاه در رسانه ها منتشر شده اما مدیرعامل این باشگاه به عنوان بالاترین مسئول اجرایی این باشگاه نه تنها پاسخگو نیست بلکه عوامل این باشگاه به نظر نقش محوری تری برای سر دواندن خبرنگاران دارند.

به نظر می رسد خیلی نمی توان به وعده جناب مدیرعامل باشگاه سایپا امیدوار بود که هر وقت خواستیم از او سوالی بپرسیم خوش بین باشیم حتی وقتی سوال در حیطه وظایف او باشد زیرا رئیس دفترش تشخیص داده که ما نباید با مدیرعامل صحبت کنیم! این حکایت جدید باشگاه سایپاست اینکه ظاهرا هر کسی در این باشگاه میز و دستگاه تلفنی دارد برای خودش رئیس است و قوانین و ضوابط خاص خودش را دارد.

شاید هم فرار مدیرعامل از پاسخگویی با هماهنگی خودش بوده و شایعه سرمربیگری علی دایی در سایپا جدی تر از چیزی است که فکر می کنیم. زیرا در فوتبال ایران همیشه شایعه ها به ما نزدیک تر از آنچیزی هستند که می شنویم!

در چارت جدید باشگاه سایپا به غیر از مدیر ارتباطات و مدیر رسانه ای رئیس دفتر ی حضور دارد که خیلی راحت می تواند تصمیم مدیر ارتباطات را وتو کند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
دایی بخاطر تجارت از تهران بیرون نمی ره