سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱

هلاکت تروریست چینی در سوریه+عکس

دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۷
کد مطلب: 420764
ارتش سوریه یک تروریست چینی را در استان «ادلب» به هلاکت رساند.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، یک تروریست چینی به نام «عبدالعلیم ترکستانی» از عناصر گروه تروریستی حزب اسلامی ترکستان شرقی در نبرد با نیروهای ارتش سوریه در اطراف شهر «جسر الشغور» به هلاکت رسید.

در نبردهای اخیر تروریست ها با ارتش سوریه در مناطق استان «ادلب» از جمله شهر «جسر الشغور» تروریست های چینی حضور گسترده ای داشتند و جنبش اسلامی ترکستان تصاویر ویدیویی زیادی را از مشارکت عناصرش در نبردهای شهر «جسر الشغور» منتشر کرده است.


جنبش اسلامی ترکستان شرقی از گروه های تروریستی فعال در چین و نیز کشورهای خاورمیانه است که به فعالیت های تروریستی در این کشورها مبادرت می ورزد. عناصر این گروه تروریستی با گروه های تکفیری همچون داعش، جبهه النصره و القاعده رابطه نزدیکی دارند.

تروریست های چینی با کمک مستقیم دولت ترکیه، از چین به ترکیه منتقل می شوند و این تروریست ها پس از آموزش در پادگان های نظامی در داخل ترکیه، به سوریه منتقل می شوند و در صفوف گروه های تروریستی می جنگند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *