جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
یک دستیار تخصصی طب سنتی عنوان کرد

تاثیر زالو در درمان آلزایمر و "ام اس"

شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب: 420495
یک دستیار تخصصی طب سنتی گفت: در ترمیم عصب و پایه‌های عصبی، زالو درمانی تاثیر زیادی دارد، همچنین زالو درمانی در درمان بیماری‌هایی مانند پارکینسون, ام اس, سکته‌های مغزی, آلزایمر و کاهش حافظه نیز موثر است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمد عزیز خانی درباره زالو درمانی اظهار داشت: امروزه جامعه جراحان انگلستان پس از مشاهده اثرات معجزه آسای زالو در جراحی پلاستیک و گِرَفت‌های پوستی و پیوند اعضا, کاربرد زالو پس از پایان جراحی و حتی در حین عمل را کاملاً پذیرفته و مورد تاکید قرار می‌دهند.

به گفته وی پروفسور اولیوا از دانشگاه مون کلیوی فرانسه معتقد است هنوز تمامی اسرار و خواص مثبت پزشکی زالو درمانی کشف نشده است. در کشور روسیه بیماری‌های گوناگونی را از بیماری قلبی و پوستی گرفته تا ضعف قوای جنسی را با زالو اندازی معالجه می‌کنند.

این دستیار تخصصی طب سنتی ادامه داد: در مسکو و اکراین کرم‌های آرایشی برای رفع چروک صورت ابداع شده است که ماده موثره آن از زالو استحصال شده است.

عزیز خانی افزود: در قرن 19 و اوایل قرن 20 در کشور آلمان 30 ملیون عدد زالو در مصارف طبی استفاده شده است، همچنین در تحقیقات دانشگاه استرانفورد کالیفرنیا کاربرد زالو در جراحی پلاستیک و ترمیم با درصد موفقیت بالایی بوده است.

وی بیان داشت: مواد اصلی که در بزاق زالو است هیرودین نام دارد که باعث مهار پروسه انعقادی می‌شود و عروق را باز می‌کند و خون رسانی در بافت‌ها بهتر می‌شود.

این دستیار تخصصی طب سنتی بیان کرد: دو اتفاق جالب هم در زالو درمانی می‌افتد که یکی اثر بیوانرژیتیک هال افکت است که با دستگاه بسیار پیشرفته در روسیه در آزمایشگاه بیوفیزیک و بیومکانیک انستیتو کورتکوف اندازه گیری کردند که هر نقطه بدن که تحت تاثیر زالو بود, انرژی حیاتی آن نقطه افزایش یافته است.

عزیز خانی افزود: زالو درمانی عروق را  باز می‌کند و اکسیژن رسانی بهتر می‌شود و سیستم دفاعی را تقویت می‌کند و تاثیر نورو توپیکال افکت یعنی ترمیم عصب و پایانه‌های عصبی بعد از زالو درمانی بهتر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در قطع عصب و ضایعات عصبی زمانی زالو می‌اندازیم, بازسازی عصب بهتر می‌شود و در درمان بیماری‌هایی مثل پارکینسون, ام اس, سکته‌های مغزی, آلزایمر و کاهش حافظه زالو موثر است همچنین موارد متعددی را گزارش کردند که قطع انگشت دست و پا یا اعضای دیگر که با زالو درمانی پیوند بهتر صورت گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *