شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

کشته شدن و اسارت ده‌ها تکفیری در القلمون

شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 420483
درگیری گروه‌ تروریستی «جیش الاسلام» با «داعش» در منطقه «القلمون» از توابع ریف دمشق، کشته و به اسارت گرفته شدن ده‌ها تکفیری داعشی را درپی داشت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، منطقه «القلمون» از توابع ریف دمشق روز گذشته (جمعه) شاهد درگیری‌های شدید بین گروه‌های مسلح تروریستی با گروه تروریستی تکفیری «داعش» بود.

در اثر این درگیری‌ها 40 تکفیری داعشی کشته و تعدادی زخمی و بیش از 20 داعشی نیز توسط گروه‌های مسلح به اسارت گرفته شدند.

بنابر گزارش‌های رسیده از ریف دمشق، گروه تروریستی موسوم به «جیش الاسلام» به همراه دیگر گروه‌های مسلح ائتلاف کننده با آن، یک گروه نفوذی داعش در منطقه القلمون شرقی را مورد حمله قرار داده و آن را متلاشی کردند.

این گروه نفوذی داعش قصد داشت، به مواضع و مقرهای جیش الاسلام و گروه‌های مسلح ائتلاف کننده با آن نفوذ کند و این نقاط را مورد حمله قرار دهد که مورد حمله جیش الاسلام قرار گرفت.

پس از آن درگیری‌های مسلحانه‌ای بین جیش الاسلام با داعش در منطقه القلمون شرقی رخ داد که همچنان ادامه دارد.

داعش تلاش دارد، با گسترش دامنه نفوذ خود در منطقه القلمون و دیگر مناطق ریف دمشق به دمشق نفوذ کند، به همین منظور درگیری‌های شدیدی با گروه‌های مسلح فعال در ریف دمشق از جمله جیش الاسلام و جبهه النصره دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *