پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

کاپیتان پرسپولیس جواب استقلالی‌ها را داد

پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب: 420335
استقلالی‌ها در دو، سه سال اخیر عدد ۴ را برای کری خواندن با پرسپولیسی‌ها انتخاب کرده‌اند که این موضوع در سال‌های اخیر، کری‌خوانی بین هواداران دو تیم را جذاب‌تر کرده است.
به گزارش جهان، خبر ورزشی نوشت: در بازي پرسپوليس و سايپا ميلاد ميداودي مهاجم سايپا عدد ۴ را به هواداران پرسپوليس نشان داد و باعث ناراحتي آنها شد. با اين حال محمد نوري در مورد اين موضوع حرف‌هاي جالبي مي‌زند. كاپيتان سرخ‌ها در خصوص حركتي كه ميداودي انجام داد مي‌گويد: «ميلاد پسر خوبي است ولي فكر مي‌كنم حركت او اشتباه بود. شما مي‌بينيد كه بازيكنان پرسپوليس و حتي آنهايي كه از تيم ما رفته‌اند، وقتي گل مي‌زنند عدد ۶ را نشان نمي‌دهند.

به ‌هر ‌حال كري خواندن در مورد عدد ۶ واقعي است، ولي عدد ۴ يك عدد تخيلي است. استقلال به هيچ عنوان ۴ برد پياپي مقابل پرسپوليس نداشته است. به نظر من يك عدد تخيلي نماد استقلالي‌هاست ولي همه مي‌دانند كه در سال ۱۳۵۲ پرسپوليس با ۶ گل استقلال را شكست داد.» او ادامه مي‌دهد: «در تاريخ باشگاه پرسپوليس روزهاي بزرگ و فراموش نشدني زياد است. ۷۰ دقيقه ۹ نفره مقابل استقلال شكست نخورديم و برد سه بر صفر در سال ۷۶ هم يكي از بازي‌هاي بزرگ ديگر است. همين دربي امسال در حالي كه ۱۰ نفره بوديم استقلال را شكست داديم و آن بازي به ياد ماندني در زمان دنيزلي هم هست كه پرسپوليس بازي ۲ بر صفر باخته را در حالي كه ۱۰ نفره شده بود با نتيجه ۳ بر ۲ عوض كرد.»

نوري در قسمت ديگري از حرف‌هايش به نتايج پرسپوليس در اين فصل اشاره مي‌كند: «ما خيلي خوب فوتبال بازي مي‌كنيم و از لحاظ درصد مالكيت توپ و دادن پاس‌هاي سالم، آمار خوبي داريم. متأسفانه مشكل اساسي اين است كه خيلي بد گل مي‌خوريم و خيلي هم بدشانس هستيم. در همين بازي با سايپا ديديد كه چگونه دو گل خورديم. فقط بايد صبر كرد تا اين سه بازي هم در ليگ ‌برتر به پايان برسد تا ببينيم ‌فصل بعد چه كسي تيم را تحويل خواهد گرفت و چگونه هزينه خواهد شد. امسال هواداران خيلي اذيت شدند و اميدوارم در سال آينده همه چيز را جبران كنيم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *