جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۷

دايي تاريخ را تحريف كرد!

چهارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب: 420122
علی دایی در مصاحبه با یکی از شبکه‌های اجتماعی انگلیس در حاشیه سفرش به این کشور، حرف‌هایی زد که جالب توجه بود.
به گزارش جهان، روزنامه خبر ورزشی نوشت: این مصاحبه روز گذشته منتشر شد اما با توجه به آمار، در مورد یکی از بخش‌های حرف دایی باید بیشتر فکر کنیم.

دايي دقيقاً اين جمله را به زبان آورده است: «فايل صوتي دارم كه از خود آقايان هيأت‌مديره هم گرفتم كه عين همين جمله را يكي از آقايان گفته بود: «اِ... ما پول بدهيم خلعتبري را نگه داريم، علي دايي موفق شود!» اين جمله اما با آمارهايي كه فصل قبل از تيم دايي داريم، كاملاً در تضاد است.

محمدرضا خلعتبري در هفته‌هاي پاياني كه پرسپوليس براي كسب سهميه مي‌جنگيد، توسط علي دايي به يك‌باره نيمكت‌نشين شد و دايي، محمد عباس‌‌زاده يا بازيكنان ديگر را به او ترجيح مي‌داد. اين موضوع را تك‌تك بازيكنان فصل گذشته پرسپوليس هم مي‌دانند و قبل از شروع فصل قبل كه خلعتبري راهي سپاهان شد هم نوشتيم كه او به خاطر فرار از نيمكت‌نشيني در تيم دايي، رفتني شد. حتي خلعتبري براي جدايي از پرسپوليس آنقدر عجله و اشتياق داشت كه از جيب خودش، چيزي حدود ۶۰۰ ميليون تومان خرج كرد و از تيم دايي رفت. حالا دايي مدعي شده خلعتبري را از تيمش گرفتند تا او نتيجه نگيرد. شايد اين كار، نامش تحريف تاريخ باشد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فرزاد
Iran, Islamic Republic of
پیدا کردن یه غلط از کل جملات صحیح جز به انحراف بردن اصل مطلب نیست ، آنچا مهم است حرف آقای دایی در کل مهم بوده و باید توجه کرد که بر اساس تصمیم گیری های غلط چقدر به جوانان علاقه مند در طول فصل جاری لطمه وارد شد و کسانی مثل آقای درخشان که بیرون گود بوده و خیلی انتقاد می کردند ، پس از گرفتن سکان سرمربی گری چه گلی به سر این تیم زده اند! و ...
دمت گرم آقا فرزاد حرف حق رو زدید
چه حرفهایی میزنند؟؟؟؟؟؟؟؟
مگر علی دایی مورخ یا تاریخ نویسه که بخواد یا بتونه تاریخ را منحرف کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی دایی یک مهندس متالوژیه.نه تاریخ نویس
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
فوتبال کشور و فوتبالی ها همشون م....
Iran, Islamic Republic of
جهان جان باز اتیش بیار معرکه شدی ؟
فراز
از زمانی که علی دایی در فوتبال باز نشسته شد و به پرس پولیس برگشت مشکلات این تیم شروع شد متاسفانه
AMIN
خلعتبری گفت:

حرف های دایی را تائید می کنم
من حرف های آقای دایی را تائید می کنم. همان روز من و آقای دایی سر تمرین رفتیم و آقای دایی من را می خواست. اما هیات مدیره مخالف بودند. از موضع آقای رحیمی خبر نداشتم اما آقای سیاسی مخالفت کردند. به من گفتند 900 میلیون از قراردادم را کم می کنند و طلب زمان آقای رویانیان هم به من نمی دهند. چک عجمان هم باید پاس می شد به همین دلیل به تیم مورد علاقه ام سپاهان رفتم. من سال های بسیار خوبی در سپاهان داشتم و تیم مورد علاقه ام بود که توانستم با این تیم قهرمان جام حذفی شوم.من در سپاهان خیلی راحت تر هستم و روزهای خوب فوتبالی در این تیم داشتم.امیدوارم امسال هم بتوانم با سپاهان قهرمان لیگ برتر شوم.از اینکه سپاهان را انتخاب کرده ام خیلی خوشحال هستم اما باید بگویم حرف های آقای دایی را تائید می کنم.