چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۴
۱۱

پیشگوئی مُبلّغ وهابی عربستان درباره شیعه!

سه شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 419873
یک مُبلّغ وهابی عربستان در ادعایی عجیب پیشگوئی کرد که شیعیان یا به مذهب تسنن خواهند گروید یا اثری از آنها باقی نخواهد ماند.
به گزارش جهان به نقل از العالم، روزنامه المرصد امروز سه شنبه به نقل از محمد العریفی که فتوای جهاد نکاح به وی نسبت داده می شود ، گزارش داد : مذهب تشیع دوام نخواهد آورد و سرانجام از بین خواهد رفت .

العریفی در صفحه شخصی خود در تویتر نوشت : من سال ها درباره نشانه های روز قیامت تدریس و تألیف می کنم و حدیثی ندیده ام که حاکی از قدرت گرفتن رافضی ها (شیعیان) در آخر الزمان باشد و سرانجام نتیجه گرفتم که این طایفه یا به مذهب تسنن خواهد گروید و هدایت خواهد شد یا از بین خواهد رفت.

این مبلغ وهابی افزود : احادیث مربوط به آخر الزمان نشان می دهد که رافضی ها هیچ نقشی در تحولات و وقایع پیش از روز قیامت ندارند.

العریفی و علمای وهابی و سلفی نظیر او در سالهای اخیر منشا صدور فتواهای متعددی بوده اند که از آن برای قتل عام مسلمانان درسوریه، عراق، لیبی، یمن وسایرکشورهای اسلامی و هتک حرمت هزاران زن و دخترساکن مناطق اشغال شده به دست تروریست های داعش و سایر گروههای مسلح در این کشورها استفاده شده است.

جهاد نکاح ، بچه دار شدن از راه دور، حرام بودن پوشیدن کمربند ایمنی، بدعت بودن شستن گوشت قبل از پختن ، حلالیت همبستر شدن با همسر مرده ، حرام بودن خوردن سمبوسه، جایز بودن خوردن گوشت جن ، حرام بودن شنیدن قرآن کریم در زمان رانندگی و در محل کار و دهها مورد عجیب دیگر بخشی از فتواهای مضحک علمای وهابی در سالهای اخیراست که گاه حتی طرفداران آنان را به ابراز تعجب وامی دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وقتي معاويه و يزيد زمان به پول بدهد، چشم و دلت هم كور خواهد شد و اين اراجيف را بر زبان مي آوري.
محمد
Latvia
خر در برابر این مفتی ها پورفسوره !
میشه از ایشان فتوا بخواهید که از کجا می شود گوشت جن تهیه کرد؟ ؟؟همین جور یه هویی...
Romania
وهابیون ابله ساخته انگلیس و برای مضحکه قرار دادن ادیان با فتواهای عجیبشان هستند لعنت خدا بر خودشان و پدرشان انگلیس
عیسی
العریفی کثیف همان مفتی نجسی است که فتوای جهاد در سوریه را صادر کرد و خود برای تعطیلات به لندن رفت...الحق که از این وهابیون نجس تر خودشان هستند...
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
ابله مثل اینکه خواب نماشده وتعبیر خوابش رابرعکس تفسیرکرده است .اگراین نادان دقت کند تمام روایات اخرالزمان مربوط به امامی است که آن امام همام پیشوای شیعیان جهان است .وهمه مردم جهان به کوری چشم این مفتی های مفت خورونفهم زیربیرق توحیدی امام مهدی (عج) زندگی خواهندکرد.
Iran, Islamic Republic of
چقدر اينها كودن هستند
رحیم
بابا یکی این دیوانه ها رو جمع کنه
...زیادی خورده!!!!
امنه
ای انگلیس پدرسوخته با این مسلمان کشی که دوباره بین شیعه وسنی براه انداختی باورم شد که واقعاً روباه پیری !
Iran, Islamic Republic of
این مردک تهی مغز فکر نکرده امام زمان (مهدی شعیان) بدون وجود شیعه چگونه ظهور میکنه ؟!درآخر الزمان طبق کتب شیعه وسنی مردی از نسل محمد صلی الله علیه وآله وسلم واز تبار پاک آن حضرت ظهور میکند ودنیا را پس ازاینکه پر از ظلم وجور شده پرازعدل وداد میکند وآن کسی نیست جز مهدی موعود شیعه.وآن روز چهره کثیف وهابیون دیدنیه!