پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پیروزی رئال مادرید مقابل سلتاویگو

دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 419668
رئال مادرید و سویا دیدارهایشان را در لیگا با پیروزی پشت سر گذاشتند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، شاگردان اونای امری به پیروزی ارزشمندی در خانه خود دست یافتند. سویا برای زنده ماندن امیدهای خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در رامون سانچز به مصاف شاگردان پاکو خمز در رایو وایکانو رفت و در نهایت موفق شدند با گل های دقیقه ۱۶ ویسنته ایبورا و همچنین ضربه سر دقیقه ۴۳ دنیل کاریسو به برتری برسد.

آلمریا نیز با دو گل ایبار را شکست داد و رئال مادرید در بالایدوس به مصاف سلتاویگو رفت و به برتری رسید. با توجه به آنکه بارسلونا دیدار شنبه شب خود مقابل اسپانیول را با پیروزی پشت سر گذاشت، اختلاف امتیازی‌اش با رئال مادرید به پنج رسیده بود. رئالی‌ها در حالی خارج از خانه به میدان رفتند که اجازه از دست دادن امتیاز نداشتند. ممکن است این دیدار برای تیم کارلو آنچلوتی درست همانند راه رفتن روی پوست موز بوده باشد زیرا بازیکنانی مانند گرت بیل، کریم بنزما و لوکا مودریچ آسیب دیده هستند. نکته اصلی اما این است که کریستیانو رونالدو مقابل سلتاویگو رکورد بسیار خوبی در زمینه گلزنی دارد.

رئالی ها در نهایت توانستند با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری برسند و همان اختلاف ۲ امتیاز را با بارسلونا حفظ کنند. تونی کروس، خاویر هراندس ۲ بار و خامس رودریگس گلهای رئال را در این دیدار وارد دروازه حریف کردند. هرناندس که به جای بنزما مصدوم بازی می کند، نشان داد شایسته حضور در تیم مادریدی بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *