پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۲

شبکه های لندنی ابزار تحقق جنگ مذهبی

يکشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب: 419517
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: ۲۲ شبکه لندن نشین با هدف تحقق ایده جنگ مذهب علیه مذهب طراحی، تغذیه و هدایت می شوند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت الاسلام عباس سرایی یکشنبه در نخستین نشست خواهران بسیجی فعال در واحدهای صنعتی و تولیدی با بیان اینکه دشمن اکنون استراتژی جنگ مذهب علیه مذهب را در دستور کار قرار داده گفت: برای تحقق این هدف ۲۲ شبکه لندن نشین که به نام اسمای متبرکه نام گذاری شده از سوی انگلیس طراحی، هدایت و تغذیه می شودو بر همین اساس شمشیرهای قمه زنی عاشورای امسال از طریق انگلستان تامین و به مقصد عراق ارسال شد.

وی با اشاره به سرمایه گذاری دشمنان برای تحقق استراتژی خود اظهار داشت: مطمئن باشید حضور خلبانان از چندین ملیت از جمله اسرائیل، ‌آمریكا، مصر، و پاكستان با حاكمیت عربستان در بمباران شهرها و مردم بی دفاع یمن كه برای شلیك هر بمب هفت هزارو ۵۰۰ دلار جایره می گیرند و در نهایت در همایش خلبانانی كه در این جنگ بر علیه یمن و در ارتش عربستان حضور داشتند، با ماشین های گرانقیمت مورد تقدیر و تجلیل واقع می شوند، همگی در جهت پیشبرد اهداف جنگ مذهب علیه مذهب دشمنان اسلام است.

سرایی اضافه كرد: وقتی داعش قرآن بدست، الله اكبر خوان و با پرچم لااله الله و به نام و ارزش های دین و رسول الله سر می برد و هزاران جنایت انجام می دهد پشت پرده این اقدامات پیاده شدن اهداف جنگ مذهب علی مذهب است.

این مقام مسئول در سپاه عاشورا با یادآوری مفاد استراتژی و پروتكل یهودیان كه در سال ۱۹۸۷ در اولین كنگره صهیونیست ها به تصویب رسیده، اظهار داشت: این استراتژی ۲۴ بند دارد كه از آن جمله می توان بر وحشی بودن توده مردم، حق یعنی اعمال زور، گله گوسفند خطاب كردن همه غیر یهودیان كه صهیونیست ها گرگ های این گله هستند، از بین بردن نخبگان در دنیای بشری، هدایت بشر به ورته بی فكری و در نهایت دستیابی به قدرت جهانی اشاره كرد.

سرایی در مقابل اصول حاكم بر اسلام را اعتقاد به ذات اللهی، صداقت، اخلاص، تدین و معنویت عنوان كرد و افزود: این اصول است خاكی را كه ۲۲ بار با خاك یكسان شده محل مراجعه شیعه، سنی، یهود و مسیح می كند و رزمندگانی را كه حتی سیم خاردار را بر آنها تحریم كرده اند پیروز میدان می كند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود واهمه عربستان از ایران و رزمندگان ایرانی را مورد تاكید قرار داد و تصریح كرد: عربستان به یقین رسیده كه اگر پرونده یمن بدست ایرانیان بیفتد و سردارانی چون قاسم سلیمانی وارد این جنگ نابرابر شوند ۲۴ ساعته عربستان را فتح خواهند كرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در پایان قرآن را ریسمان محكم برای مسلمانان دانست و گفت: خواندن قرآن و حتی ورق زن صفحات آن مورد تاكید است حال كه این توجه قرآن همراه با تفسیر و فهم و درك آن باشد می تواند ما را از بسیاری از خطرات مصون دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
یکی از مضرترین شبکه های تلویزیونی برای مردم ایران شبکه ای است که سریالهای ترکیه ای پخش می کند .
ندا
زنده باد سردار رشید اسلام
قاسم سلیمانی