پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

تروریستی تحت تعقیبِ تروریست‌ها+عکس

شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 419214
زهران علوش، سرکردۀ گروه تروریستیِ "جیش الاسلام" از سوی ۱۱ گروهِ تروریستِ عضو تشکلِ موسوم به ارتش آزاد، تحت پیگرد قرار گرفت.
به گزارش جهان به نقل از العالم، گروه های مسلح تروریست که از ابتدای درگیری ها در سوریه، بر سر سلاح و اراضی اشغالی و پول با یکدیگر درگیر بوده اند، این بار نیز یکی دیگر از سرکرده های خود را خائن اعلام کرده و وی را تحت پیگرد اعلام کردند.

پایگاه خبری "شام پرس" پنج شنبه شب، از امضای دستور بازداشتی خبر داد که پای آن را گروهک هایی موسوم به "جنبش اخلاص"، "تیپ ماموریتِ محرمانه"، "تیپ ششم"، تیپ بروج الاسلام" و "ماموریت های ویژه" و شماری دیگر از گروه ها امضا کردند که نخواستند نامشان فاش شود.


این گروهک ها، علوش را به عقب نشینی های مکرر و مشکوک و غیرقابل توجیه در همه جنگ هایی متهم کردند که وی در آن ها شرکت داشته و به شیوه هایی پیچیده، منطقه هایی مهم را واگذار کرده است.
این گروهک ها همچنین، علوش را به انبار کردن سلاح و همچنین بازداشت های سازمان یافتۀ برخی از سرکرده ها و عناصر ارتش آزاد متهم کردند.

به نوشتۀ شام پرس، صدور این قرار بازداشت، به منظور دستگیری علوش، هنگام بازگشت به الغوطه الشرقیه در سوریه صورت گرفته است. علوش، چندی پیش، به منظور دیدار با مسئولان ترکیه، به شیوه ای نامعلوم و با هواپیما، از طریق اردن به ترکیه سفر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *